Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

Ali58_58

Ali58_58

Üye
o zaman şunu yapsam oyunların hepsi şu an hafıza kartında gene yerlerini değiştirsem herhangi bir sorun çıkar mı
usb bellek te kalsın 1.7 gblik alanda

- - - Eklendi - - -

hayir romu bastan kurdum kernel kullanmiuorum suan ilginc olanida most wanted actiimda telefon kendi kendine restart atiyo bazende restart atmiyo maaleaef durudlurdu dio
:I format system wipe data cache fix permissions bütün işlemleri uygulayın
 


spazmol

spazmol

Üye
hayir romu bastan kurdum kernel kullanmiuorum suan ilginc olanida most wanted actiimda telefon kendi kendine restart atiyo bazende restart atmiyo maaleaef durudlurdu dio

Restartin nedenini bilmiyorum da İnternet bağlantısı istediği için oyunu kapatıyor
 

slvestre-99

Üye
hayir zaten internet war sorun gitmedi hala butun islemleri uyguladim format aystem wipe data cache fix yaptim yine ayni niye boyle yapyi anlamafm
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
bu arada siz sd cardıda biçimlendirin yani telefonda hiç bişey kalmasın sonra format systele felanda telefonu tamamen sıfırlayıp romu yükleyin (sd kartı biçimlendirin dememin sebebi telefonunuza virus bulaşmış yada bazı programların telefon üstünde yaptığı ayarlamalar telefonu yavaşlatabilir o yüzden hafıza kartınıda biçimlendirin bence düzel kesinlikle zaten arada küçük takılmalar olabilir bunlar romdan değildir

- - - Eklendi - - -

kesinlikle düzelir
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Romu yüklerken wipe işlemlerini atlarsanız sorun çıkar.Wipe işlemlerini atlamadan tekrar yükleyin ayrıca bazı oyunların apksından kaynaklı sorunlar olabiliyor farklı apkları deneyin.
 

slvestre-99

Üye
simdi oldu tmm tskler sd card bicimlendirdim recovery islemlerini yaptm oldu
 
spazmol

spazmol

Üye
Ali58_58

Ali58_58

Üye
yapıcak bişey yok o zaman paraya kıyıp 60 liraya bir class 10 hafıza kartı al yada kasmlara razı ol :D samsung işte ekmeğe göre köfte neyse elimizden gelen bu
 

slvestre-99

Üye
cm9 romunu yukleyince ana bant surumu degisirmi orjinal romla degisikmi olur xxkl3 fpn yazio iste o degisirmi ona gore eski roma donecegmde
 
ertu55

ertu55

Üye
bir kaç sayfa okudum ama göremedi sorunu bende cyanogenmod9 u yükledikten sonra igo navi programı hata veriyor harfleri falan denedim ama olmadı yardımcı olabilecek varmı
 

slvestre-99

Üye
benim surum i8150xxkl3 sammobilede baska surum yazio onu yuklesem sorun cikmaz demi

- - - Eklendi - - -

stock rom diuorumda
 
spazmol

spazmol

Üye
yapıcak bişey yok o zaman paraya kıyıp 60 liraya bir class 10 hafıza kartı al yada kasmlara razı ol :D samsung işte ekmeğe göre köfte neyse elimizden gelen bu

O zaman El mahkumu kasmaya devam :-D hadi kolay gelsin beyler yardımlarınız için teşekkürler :-D
 

slvestre-99

Üye
konunun altinda orjinal rom linki var o rom calisiyomu onceki yorumlarda bozuk felan diodinuz
 

nimeemin

Üye
arkadaşlar sms programında Tr karekter sorunu var mesela ı,ö, ç gibi harfleri kullanıca 160 olan karekter sayısı 65 e iniyor gosms dede öyle handcant diye program var odada öyle başka yolu yokmu
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
konunun altinda orjinal rom linki var o rom calisiyomu onceki yorumlarda bozuk felan diodinuz
hayır o çalışıyo sammobilede odin üzerinden yüklenen stock rom var o çalışmıyo yani yükleyebilirsin
 
ertu55

ertu55

Üye
ya arkadaşlar orjinal rom a geri dönmek istiyorum ama bi yapamadım 1.sayfadaki rom u denedim samsung sitesinden indirip denedim ama olmadı cwm ile clockworkmod dosyasını hem winrarda denedim hem klasörü çıkarıp denedim ama olmuyor bi yardım edin
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
olmuyor derken hafıza kartı yada tele clockworkmod klasörünü atınca cwm restore veya restore from external sdcard ile görmüyor mu yoksa geri yüklemede mi hata çıkıyor.
 
ertu55

ertu55

Üye
olmuyor derken hafıza kartı yada tele clockworkmod klasörünü atınca cwm restore veya restore from external sdcard ile görmüyor mu yoksa geri yüklemede mi hata çıkıyor.

tamamdır hocam sağolasın yaptım oldu allah razı olsun ben öyle değilde odin den yüklemeye çalışıyodum yüklenmiyodu şimdi yaptım eyvallah
 

serkansekerci

Üye
arkadaslar bende bu mod kurulu.
ancak "settings/sound" altindaki "touch sounds" kutucugu check ile isaretlendigi halde touch sesleri gelmiyor.

sorun ne olabilir

caps:

 
Kerim.

Kerim.

Üye
Vold fstab dosyasi ile yer degistirme yapinca build propta cokmeler mi oluyor?
 


Üst Alt