Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

ahmetalp1

Üye
İyi dilekleriniz için teşekkürler.Ama galaxy s3 ü beğenmemezlik yapmayın bence s3 e yükleyin cm9 yada cm10 s3 ün gerçek performansını ancak o zaman anlarsınız.Yoksa orjinal romlu s3 cm9 lu galaxy w yanında sönük kalır ;)
haklı olabilirsiniz :) ufak bi sıkıntı orjinal rom daki müzik calar ve camera olsaydı tadından yenmezdi ama cok dert degiil power amp işimi görüyor.Oyun oynamakdanda vaktim kalmadıgı icin camera cokda sıkıntı olmuyor :) İnşALLAH video cözünürlügüde güzeldir deneme fırsatım olmadı ama bi sorun cıkarabilecegini zannetmiyorum.Tekrardan teşekkürler :)
 


Ali58_58

Ali58_58

Üye
ben yanlış anladıysam özürdilerim ama bu romu sakın s3 e yüklemeyin :D s3ün romu ayrı
 

meerge

Üye
arkadaşlar bi yardım edin rehbere ulaşamıyorum sd kartı görmüyor neden böyle oldu? lütfen yardım edin şimdiden teşekkürler
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi

t_gun

Üye
Sadık bey, ben şu an bu romu kullanıyorum gayette memnunum. Ama eğer stock roma dönmek istersem nasıl dönerim, nasıl teli eski hale getiririm diye düşündüm. cwm recovery ile aldığım yedeği yükledim. Telefon eski hale geldi ama cwm recovery kaldı. telefonu garantiye verilebilecek hale getirmek istediğim için yedeği yükledikten sonra odin ile türkiye firmware yüklemek istedim. lakin yükleme başında big partition size! ve amss.mbn download yazıyor ve öyle takılı kalıyor. telefonu ayırınca usbden telefon açılmaz hale geliyor ama tekrar download moda alıp tekrar cwm recovery yüklemesi yapıp telefonu kurtarabiliyorum. Sizce ne yapmam gerek? şimdiden teşekkürler.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
kardeş bende denedim :( o yüklediğin türkiye romu bozuk rar başka bi dasya flaşla yada eğer cmw recoveri duruyosa cm9 romunu sd karta at intallzip from sdkarttan sonra external sd kartı seç ordan yükle
 

t_gun

Üye
kardeş cevabın için sağol. benim cm9 ile problemim yok zaten cm9 kullanıyorum şu an. ben sadece teli garantili hale getirmeye çalışıyorum. yani senin dediğine göre sağlam bir turkiye romu bulmam lazım.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
ama sadık hocam kusura bakma demeden duramıyorum :D sabırsızlıktan çatlıcam beta 4 1-2 güne gelirmi acaba yoksa 1 hafta felan varmı ben github arcodan pek anlamadım giriyorum ama kernel bide güncellemeler felan bulabiliyorum o yüzden bakamadım bilgin varsa yardımcı olabilirmisin
 

edemirci26

Üye
Rom'u yükledim sayfalarca olan yorumları yazıları okudum.
Konu sahibi arkadaş baya sabırlı, adam binlerce kere üşenmemiş sorulan AYNI bir sürü soruya cevap vermiş.

Bir ar
a mod ile ilgili mesajları okurken mesaj gönderilememe sorunu olan bir kısmı okumuştum ancak o kadar çok sayfa var ki bulamıyorum.
Buradan sormak istiyorum, mesajlara girdiğimde "ileti gönderilemiyor" hatası alıyorum.
Sms paketi yapıcam ancak öesaj gönderemediğimden vazgeçtim.
Çözümü romu tekrar yüklemek dışında bulan var mı?
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
romun zip dosyasını açın daha sonra system/app yolundan mms.apk dosyasını alıp root explorer yada benzeri bir programla telefonunuzun system app yoluna kopyalayın.
 
chelse

chelse

Üye
sayın arkadaşlar bende telefonumu rotladım ama pek 4.04 beğenmedim eski sürümüne nasıl dönebilirim acaba yardımcı olur musunuz.eski sürümüm 2.3.6
 

tigerduke

Üye
sayın arkadaşlar bende telefonumu rotladım ama pek 4.04 beğenmedim eski sürümüne nasıl dönebilirim acaba yardımcı olur musunuz.eski sürümüm 2.3.6

arkadaşım konunun en altında orjinal rom var onu indirip telefonuna kurarsan tekrar orjinal roma dönebilirsin
 
chelse

chelse

Üye
clockworkmod u pc ye indirdim ama kurulumu nasıl yapicaz
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Cwm yüklemesi için ayrı konu açıp konuya ekledim artık soru sormayın cwm hakkında.
 

hotan1

Üye
Offff birisi acilen yardım etsin kafayı yiyeceğim telefonumun rehberine sim karttan numaralar aktariyorum ama telefonumundan sim karta aktaramiyorum yok böyle bi sacmalik!! sırf bu yuzden eski moda dönderecegim
 

sadikbircan

Üye
    Konu Sahibi
Android 4.0 ve üzeri hiçbir sürüm rehber için simkart kullanımını desteklemez yani sime numara kaydedemez yada simdeki numaraları görüntüleyemezsin.Sadece sim numaralarını tele aktarabilirsin.
 

hotan1

Üye
bu çok kötü oldu Tlf lar rehberdeki numaralar icindir oysaki....
 

edemirci26

Üye
Evet kurulum videonuz hazır.
Buradan izleyebilirsiniz.
[video=youtube;LXkceQ4AK0Q]http://www.youtube.com/watch?v=LXkceQ4AK0Q[/video]
 
spazmol

spazmol

Üye
Evet kurulum videonuz hazır.
Buradan izleyebilirsiniz.
[video=youtube;LXkceQ4AK0Q]http://www.youtube.com/watch?v=LXkceQ4AK0Q[/video]

video için eline sağlık
ilk olarak beyaz kılıf hoşuma gitti :-D ikinci olarak da mesaj menüsünün arka planını siyah yapma gibi bir şansımız var mı :-D
 

edemirci26

Üye
video için eline sağlık
ilk olarak beyaz kılıf hoşuma gitti :-D ikinci olarak da mesaj menüsünün arka planını siyah yapma gibi bir şansımız var mı :-D


Bu modda bilmiyorum var mı daha tam orasını burasını bızzıklamadım :D
Kılıf bildiğimiz 5 TL kılıf ama iş görüyo.
 


Üst Alt