Anderson: "Daha iyi olmalıyız"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Anderson: "Daha iyi olmalıyız"
Manchester United'ın Brezilyalı oyuncusu Anderson Oliveira, takım olarak bu sezon çok daha iyi
yerlere geleceklerini söyledi. Geçen sezon Devler Ligi'nde
ve UEFA Avrupa Ligi'nde
hayal kırıklığı yaratan ManU,
Premier Lig'de de Manchester
City'nin gerisinde kalarak sevnlerini üzmüştü. Daha iyi bir ManU'nun olacağını belirten Anderson,
kulübün resmi sitesine yaptığı açıklamada, "Daha
iyisini yapmalıyız. Manchester United her kupayı
kazanamıyorsa hayal kırıklığı yaşamış demektir.
Tekrar bunu yaşamak istemiyoruz." diye konuştu. Büyük takımda oynamanın baskısını hissettiklerini
belirten Anderson, "Burada oynadığımız için
üzerimizde hep bir baskı var. Geçen sezon averajla
şampiyonluğu kaybettik. Bu herkesi üzdü. Artık bunu
unutmalıyız ve önümüze bakmalıyız." ifadelerini
kullandı. Bu sezon transfer edilen Shinji Kagawa ve Robin van
Persie ile birlikte takımın çok daha güçlü oldığunu da
söyleyen Anderson sözlerini noktaladı.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
367
Haydar
Kingmortall
Cevap
8
Görüntüleme
626
Kingmortall
Baskentliia
Cevap
0
Görüntüleme
680
Baskentliia
Kingmortall
Cevap
0
Görüntüleme
381
Kingmortall


Üst Alt