Kompany’den rakiplere gözdağı!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
Kompany’den rakiplere gözdağı!


[h=2]Manchester City’nin kaptanı Vincent Kompany, Şampiyonlar Ligi’ndeki rakiplerine gözdağı verdi. Kompany, herhangi bir sürpriz yaşamayacaklarını ifade etti.[/h]
İngiltere Premier Lig'de geçen sezonun şampiyonu Manchester City'nin kaptanı Vincent Kompany, Şampiyonlar Ligi'ndeki grup maçları için hazır olduklarını söyledi.
FIFA'nın internet sitesindeki habere göre, UEFA Şampiyonlar Ligi grubunda geçen yıl Bayern Münih, Napoli ve Villarreal ile eşleşen ve ilk tur maçlarında elenen Manchester City, bu yıl daha da iddialı rakiplerin yer aldığı bir grupta mücadele edecek.
Bu yılki Şampiyonlar Ligi grup maçlarında kendi ülkelerinin şampiyonu Real Madrid, Ajax ve Borussia Dortmund'la aynı grupta yer aldıklarını fakat rakiplerinden çekinmediklerini belirten Manchester City kaptanı, "Grupta oynayacağımız 6 maçın her birinin atmosferi harika olacak" dedi.
Kompany, Şampiyonlar Ligi'nde geçen sezon grup maçlarının çok zor geçtiğini belirterek, "İşte bu nedenle burası Şampiyonlar Ligi. Bu sezon oynayacağımız maçların geçen sezonunkinden daha zor olabileceğini hayal bile edemezdim ama işte oldu. Çok zorlu maçlar olacak" diye konuştu.

Zorlu maçlarda takım olarak daha iyi mücadele ettiklerini ve motivasyonlarının her zaman çok yüksek olduğunu söyleyen Kompany, "Bunlar bizim için çok olumlu etkenler, sürpriz yaşayacağımız herhangi bir durum olmayacak" dedi.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt