(ANA KONU)Stardroid BAŞARISIZ!

Sponsorlu Bağlantılar

sercan42_

Üye
Hala mı bişey yok
 


sercan42_

Üye
Yav umudunuzu yoketmiş gibi olmuyum ama bunlar bizi işletiyo gibî
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
    Konu Sahibi
Yav umudunuzu yoketmiş gibi olmuyum ama bunlar bizi işletiyo gibî
nedense bende böyle düşünmeye başladım :(
umarım sonda büyük bi fail olmaz.


- - - Eklendi - - -

arkadaşlar facebook sayfasına reklamımızıda yaptım :ehe
görsünler ne kadar çok istediğimizi :D
 
djhiguramos

djhiguramos

Üye
stardroid in sitesine üye olalım adam gaza gelir.Mevcut tecrübelerimden bir bilgi aktarayım size developer ' in üstüne giderseniz bırakır işi zaten bedava ya yapıyor.
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
    Konu Sahibi
stardroid in sitesine üye olalım adam gaza gelir.Mevcut tecrübelerimden bir bilgi aktarayım size developer ' in üstüne giderseniz bırakır işi zaten bedava ya yapıyor.

zaten çoğumuz üyeyiz.
o konuda haklısın bencede.
 

sercan42_

Üye
Beyler 5 ağustosta şöyle yazmışlar:Bazı büyük yeni fikirler aldık, şimdi üzerinde çalışıyoruz,
 
15097

15097

Üye
Her şeyin üstünde çalışıyorlar :ah ama halen bi beceremediler. :islik
 
Troll_Face

Troll_Face

Üye
montedroid durduruldu
stardroid bitmek üzere
jetdroid bitti
bide corbydroid olsa tam olur :D
 
15097

15097

Üye
Facebook sayfalarina bakiyorumda birileri bir sey sorunca aninda cevap veriyorlar. :allalla:
 
ugur1000

ugur1000

Üye
ne zmn bitecek pfff :) ios da yükleseler bari :D
 

saintone

Üye
Halâ devam ediyormu bu adamlar çalışmaya.
Ben kendi yaptığım menüşlere bakıyorumda android'in bu telefonda çalışması hayli zor gözüküyor.
Star'da cazibesini yitirdi zaten.Bence bu olay tırt olacak gibi.İnşAllah ben yanılırım.
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
    Konu Sahibi
Halâ devam ediyormu bu adamlar çalışmaya.
Ben kendi yaptığım menüşlere bakıyorumda android'in bu telefonda çalışması hayli zor gözüküyor.
Star'da cazibesini yitirdi zaten.Bence bu olay tırt olacak gibi.İnşAllah ben yanılırım.
bırakmış olabilirler hiçbir güncelleme yok.
bende artık eminim tırt olacağına.
 
ugur1000

ugur1000

Üye
bence tırt olmadı :) devam edecek twit lere bakınca birinde samsung star donanımı uyum sağladı yasıyodu :S umudum var :yuru
 
15097

15097

Üye
bence tırt olmadı :) devam edecek twit lere bakınca birinde samsung star donanımı uyum sağladı yasıyodu :S umudum var :yuru
1.5 olmamıstı 1.6 deneniyor insallah ama insallah kurabilirler :)
 

Benzer Konular



Üst Alt