Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
nedense bende böyle düşünmeye başladım
umarım sonda büyük bi fail olmaz.
- - - Eklendi - - -
arkadaşlar facebook sayfasına reklamımızıda yaptım
görsünler ne kadar çok istediğimizi
djhiguramos
Üye
stardroid in sitesine üye olalım adam gaza gelir.Mevcut tecrübelerimden bir bilgi aktarayım size developer ' in üstüne giderseniz bırakır işi zaten bedava ya yapıyor.
stardroid in sitesine üye olalım adam gaza gelir.Mevcut tecrübelerimden bir bilgi aktarayım size developer ' in üstüne giderseniz bırakır işi zaten bedava ya yapıyor.
ios açık kaynaklı olmadığı için iPhone ipad ve ipod'dan başka hiçbir cihazda ios işletim sistemi göremeyiz.
saintone
Üye
Halâ devam ediyormu bu adamlar çalışmaya.
Ben kendi yaptığım menüşlere bakıyorumda android'in bu telefonda çalışması hayli zor gözüküyor.
Star'da cazibesini yitirdi zaten.Bence bu olay tırt olacak gibi.İnşAllah ben yanılırım.
Halâ devam ediyormu bu adamlar çalışmaya.
Ben kendi yaptığım menüşlere bakıyorumda android'in bu telefonda çalışması hayli zor gözüküyor.
Star'da cazibesini yitirdi zaten.Bence bu olay tırt olacak gibi.İnşAllah ben yanılırım.