amerikadan iphone 4 alacağm fakat...?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
laveled

laveled

Üye
    Konu Sahibi
amerikadan iphone 4 alacağm fakat...?
herkese iyi günler ya arkadaşlar ben amerikadan sözleşmesiz iphone 4 alacam ve pasaporta flan kayıt ettirmeyeceğim jailbreak mıdır nedir ondan yapacam.neyse asıl soruya gelelim diyelimki benim iphone 4 bozuldu tabi yurtdışından aldığım için garantiside yok ben bu telefonu kvk ya yollasam bir sorun çıkarmı?
 


speedyx1

speedyx1

Üye
ingiltere den alinan telefonaarda turkiye kvk yapiyo ama amerikayi bilmyiorum
 
laveled

laveled

Üye
    Konu Sahibi
ok saol
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt