laveled
Üye
amerikadan iphone 4 alacağm fakat...?
herkese iyi günler ya arkadaşlar ben amerikadan sözleşmesiz iphone 4 alacam ve pasaporta flan kayıt ettirmeyeceğim jailbreak mıdır nedir ondan yapacam.neyse asıl soruya gelelim diyelimki benim iphone 4 bozuldu tabi yurtdışından aldığım için garantiside yok ben bu telefonu kvk ya yollasam bir sorun çıkarmı?
