Amazondan Alışveriş Yapan Var Mı Acaba?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
andezitt

andezitt

Üye
    Konu Sahibi
Amazondan Alışveriş Yapan Var Mı Acaba?
Moto g almak istiyorum daha Türkiyeye geniş durumda değil ama amazon dergisinde satışta şuan 16gb 159 euro sanirim yanlış okumadiysam bunu amazondan alsak nasıl olur Türkiye ye gönderirler mi falan bir bilgim yok ama almak istesem burdan alabilir miyim? Bilgisi olan arkadaşlarım cevap verirler mi?
 


OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Bildiğim kadarıyla imei kaydı gerektiren hiç bir cihazı göndermiyorlar, zaten gümrükten de geçmez.
 
andezitt

andezitt

Üye
    Konu Sahibi
Bildiğim kadarıyla imei kaydı gerektiren hiç bir cihazı göndermiyorlar, zaten gümrükten de geçmez.
Hadi ya alamayız yani he elimdeki telefon bozuk olmaaa bekliycemde elimdeki bozuk ya :/ tanıdık falanda yok ya yurtdışında
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Varsayalım tanıdık buldun gönderdi telefonu, yine varsayalım gümrükte sorun olmadan ulaştı sana. Sonuçta kaydını yaptırana kadar kullanamazsın,:( çünkü Türkiye sınırları dahilinde kullanabilmek için cihazı kaydettirmelisin, bunun içinde yurt dışına gidip gelen bir kişi bulman gerek.
 
andezitt

andezitt

Üye
    Konu Sahibi
Oho o iş yaş o zaman ya bekliycez yada başka alternatif telefonlara bakicaz başka çare yok :)
 
Invoke

Invoke

Üye
sen en iyisi gmd al rahat et ya =P sabredemiyorsun =Pmoto g de sd card girişi de yokmuş... =P
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Komşunun elinde var demek istedi sanırım:)
 
  • Beğen
Tepkiler: andezitt
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
google'ın çevirisine benziyor :)
 
Invoke

Invoke

Üye
Bu arada discovery daha düşük performans verecek bir cihaz değil ayrıca moto g de hafıza kartı desteği yokmuş, büyük eksiklik. =P
 
  • Beğen
Tepkiler: andezitt
andezitt

andezitt

Üye
    Konu Sahibi
Bu arada discovery daha düşük performans verecek bir cihaz değil ayrıca moto g de hafıza kartı desteği yokmuş, büyük eksiklik. =P
Biliyorum çok iyi cihaz ya bayağa beğendim ama teması falan hoşuma gitmedi cok basit :)
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Başka konularda görüşmek dileğiyle :)
 
  • Beğen
Tepkiler: andezitt
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt