zombaka
Üye
-
Konu Sahibi
-
Yetki verilse de hepsini kessek keşke. Ama olmuyor yapamayız.Hay Allah ım yarabbim ya biz burda yapıyormuyuz hristiyanlara eylem
Valla dedem haklısın biz eylem yapsak yasak görüyonmu hainlerin yaptıklarınıYetki verilse de hepsini kessek keşke. Ama olmuyor yapamayız.
Aynen abi insanın zoruna gidiyor valla biz kardeş kardeş yaşayalım diyoruz burda onlar orda İSLAM karşıtı eylem yapsınlarBiti yine kanlandı bunların.
Kardeşim bunlar Islam karşıtı faşistliğine bahane arıyorlardı zaten. Şimdi Fransadaki olaylar bunların ekmeğine yağ çaldı. Yani onlar için güzel bir bahane oldu.Aynen abi insanın zoruna gidiyor valla biz kardeş kardeş yaşayalım diyoruz burda onlar orda İSLAM karşıtı eylem yapsınlar
Maalesef tüm batı İslam'a düşman kardeşim. Düşman olmaları için kendilerince haklı bir çok gerekçeleri var tabi. Çünkü çocukları İslam hakkında hep yanlış bilgilerle dolduruluyorlar. Böylece çocuklar İslam'ı bir terör dini olarak tanıyor, bu nedenle araştırmaya gerek duymıyorlar. Neyse uzatmayalım, belki de Fransa'da ki bu eylem, Islam karşıtı eylem yapan bu örgütü haklı çıkarmak içindi. Sen şu Müslümanların işine bak hele, tut iki üç yıl önceki bir görsel için gel bugün oniki kişi öldür! Kusura bakma ama ben bunu yemem.Aynen abi haklısın herkez mi düşman arkadaş İSLAM a ben anlıyamadım hayret ya
Yani abi başka birşey var demi ?Maalesef tüm batı İslam'a düşman kardeşim. Düşman olmaları için kendilerince haklı bir çok gerekçeleri var tabi. Çünkü çocukları İslam hakkında hep yanlış bilgilerle dolduruluyorlar. Böylece çocuklar İslam'ı bir terör dini olarak tanıyor, bu nedenle araştırmaya gerek duymıyorlar. Neyse uzatmayalım, belki de Fransa'da ki bu eylem, Islam karşıtı eylem yapan bu örgütü haklı çıkarmak içindi. Sen şu Müslümanların işine bak hele, tut iki üç yıl önceki bir görsel için gel bugün oniki kişi öldür! Kusura bakma ama ben bunu yemem.
Yetki verilse de hepsini kessek keşke. Ama olmuyor yapamayız.
durup dururken müslüman değil diye öldürmek islama uygun mu?Yetki verilse de hepsini kessek keşke. Ama olmuyor yapamayız.
Ben öyle düşünüyorum.!Yani abi başka birşey var demi ?
Değil tabi ki. O yüzden yapamayız diyorumdurup dururken müslüman değil diye öldürmek islama uygun mu?
yapamayız deyince hapis yüzünden diye anladım. yanlış anlamadan dolayı özür dilerim.Değil tabi ki. O yüzden yapamayız diyorum
Değil tabi ki. O yüzden yapamayız diyorum
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?