Alman kurdum Kontes :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


passiv€ aggressiv€

Üye
çok tatlıymış be :D bnde hep istemişimdir bi köpeğim olmasını ama olmadı hiç :ehe
 
futbol123

futbol123

Üye
şirin bi köpek
 
Godfather

Godfather

Üye
    Konu Sahibi
ρєηтαgяαм;1932656' Alıntı:
çok tatlıymış be :D bnde hep istemişimdir bi köpeğim olmasını ama olmadı hiç :ehe

Ben de isterdim en sonuda gerçek oldu ole aldım :ehe
 
haltie

haltie

Üye
erken hamile kalmamışmı
 
Godfather

Godfather

Üye
    Konu Sahibi
Yok abi 3. kızgılıgı artık gelişimi bitti :)
 
haltie

haltie

Üye
hmm çok güzelmiş ama:)
 
Godfather

Godfather

Üye
    Konu Sahibi
Ya bu köpek çokda duygusal :ehe annem buna kısmıştı buda küsmüştü gidip yolun ortasına oturmuştu hiç gelmiyo tasmadan sürüklüyom felan hiç tepki yok :ehe en sonunda annem geldi annem gel diyince geldi köpek :ehe
 
silop_kms

silop_kms

Üye
Köpeğin güzelmiş güle güle besle ömrü uzun olur inşallah...:)
 
Godfather

Godfather

Üye
    Konu Sahibi
:ehe beklerim Adem abim beklerim :ehe
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Harika bir köpeğin var Hasan..
Daha sonra yavrusunun da fotolarını eklersin. :)
 
Fatih[Sag0]HiphoP

Fatih[Sag0]HiphoP

Üye
Güzel köpekmiş ilk resim benim eski köpeğimi hatırlattı :ağlarım:
 
Godfather

Godfather

Üye
    Konu Sahibi
Fatih[Sag0]HiphoP;2011330' Alıntı:
Güzel köpekmiş ilk resim benim eski köpeğimi hatırlattı :ağlarım:

Senin eski köpekte kim :ehe Anlat yaw biraz :ehe
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Güzel köpekmiş Hasan gelşek ısırmaz dimi:D
 
Fatih[Sag0]HiphoP

Fatih[Sag0]HiphoP

Üye
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
çok ama çok tatlı
 
Unstable01

Unstable01

Üye
çok tatlı :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt