Invoke
Üye
" :ayaklar: " ?![]()
![]()
![]()
":eller :" in bi değişiği
Neyse adamın konusunu dağıtmayalım. 
@messevim Optimus G incele, uygun fiyatlısını araştır, aga...
" :ayaklar: " ?![]()
![]()
![]()
Neyse adamın konusunu dağıtmayalım. 
optimus ve note 2 gerçekten güzel ancak note2 sırf spen için bile alınırİkinci el alacaksan note2, sıfır alacaksan nexus 4 yada optimus g
Şu optimus g yi ilk sıraya koydum ikinci sırada da nexus 4 var sanırım optimus g nin kamerası daha gelişmiş bulabilirsem alacağım kısmetse eyvAllah":eller :" in bi değişiğiNeyse adamın konusunu dağıtmayalım.
@messevim Optimus G incele, uygun fiyatlısını araştır, aga...
spen dediğiniz olay nedir peki ?optimus ve note 2 gerçekten güzel ancak note2 sırf spen için bile alınır
Yemin ederim içimi okudunArkadaşın aklında hiç telefon yokken, hangisini alıcağını şaşırdı![]()

ha şu reklamlar da gösterdikleri kalemi diyorsun... note 2 nin ekran i büyük ... tek kusuru bu bana göre..S-pen bir kalem ve telefonda kullanılıyor herseyinde nette dolaşırken bile ve not alabilir veya resim cizebilirsiniz
O büyük ekran o kalemle öyle işlevsel oluyorki, büyüklügü avantaj oluyor. Param olsa gözüm kapalı alırımha şu reklamlar da gösterdikleri kalemi diyorsun... note 2 nin ekran i büyük ... tek kusuru bu bana göre..
Mert 13mp miydi kamerası?Evet, optimus g'nin kamerası daha iyidir diğer konuştuklarımıza göre.
Optimus un fiyatlarına baktım da 1400 civarı hep fiyatlarEvet, optimus g'nin kamerası daha iyidir diğer konuştuklarımıza göre.
Evet 13Mert 13mp miydi kamerası?
Mert 13mp miydi kamerası?
Optimus un fiyatlarına baktım da 1400 civarı hep fiyatlar
