Uruloki
Üye
Akıllı telefonları için imza kampanyası
Merhaba arkadaşlar bu sabah nette geziyordum bir baktım gsmarena imza topluyor peki ne için azıcık ingilizcesi olan anlar ama yinede yazıyorum nedenleri şunlar daha küçük ekranlı telefonlar istiyorlar donanımların standartlaştırılmasını istiyorlar gibi gibi tabi burda akla en çok yatan ekran boyutları misal samsung note serisi yetmedi 6.3 inçlik telefon yaptılar hayır bu kadar büyük cihazı ne yapıcaklar bilmiyorum onun için sizde benim fikrimdeyseniz imza kampanyasına katılın
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

