Akıllı telefonları için imza kampanyası

Sponsorlu Bağlantılar

Uruloki

Uruloki

Üye
    Konu Sahibi
Akıllı telefonları için imza kampanyası
Merhaba arkadaşlar bu sabah nette geziyordum bir baktım gsmarena imza topluyor peki ne için azıcık ingilizcesi olan anlar ama yinede yazıyorum nedenleri şunlar daha küçük ekranlı telefonlar istiyorlar donanımların standartlaştırılmasını istiyorlar gibi gibi tabi burda akla en çok yatan ekran boyutları misal samsung note serisi yetmedi 6.3 inçlik telefon yaptılar hayır bu kadar büyük cihazı ne yapıcaklar bilmiyorum onun için sizde benim fikrimdeyseniz imza kampanyasına katılın

 


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
evet bir elektronik ürünün donanım maliyetindeki 5$'lik artiş ürün fiyatına 50-100$ olarak yansıyor. Firmalar bu şekilde basit artırımlarla kullanıcıları sömurme sistemi kurdular. Bu imza kampanyasının temel amacı da donanım kisvesi altındaki sömürüyü engellemek bir nevi. Düşünce güzel ama standardı kim neye göre belirleyecek bu önemli.
 

..maHsun..

Üye
saçmalık
 
Uruloki

Uruloki

Üye
    Konu Sahibi
evet bir elektronik ürünün donanım maliyetindeki 5$'lik artiş ürün fiyatına 50-100$ olarak yansıyor. Firmalar bu şekilde basit artırımlarla kullanıcıları sömurme sistemi kurdular. Bu imza kampanyasının temel amacı da donanım kisvesi altındaki sömürüyü engellemek bir nevi. Düşünce güzel ama standardı kim neye göre belirleyecek bu önemli.

gsmarena nın istekleri belli daha küçük ekran(4.2inç seviyesi ve 720p ekran) belli donanımlar ki buradan şunu çıkartalım her firma tek yonga üretsin değil sadece yonga sayısı azaltılsın ve düzgün kameralar yani bir nevi android in bu aşırı hızlı gelişimini yavaşlatmak isteniyor ve bencede haklılar allah aşkına .3 inçlik telefon mu olur ki yazıdada belirtilmiş mini tablet kullanmak istemiyoruz diye
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
aslında bu donanim savaşlari androidin donanim ihtiyaci neticesinde cikti fakat firmalar da ateşi körüklüyorlar. Bu sayede daha cok para kazaniyorlar. Bir zamanlar kimsenin yuzune bile bakmadigi markalar bile 2000tl cikiş fiyati belirliyor.zaten ust seviyede standart fiyat 2000TL oldu. bu arada bir akıllı telefondaki en pahalı donanımın ekran oldugunu da belirteyim:D
 
aleranol

aleranol

Üye
bence 5.7inc falan maximum olmalı. yoksa kimse ileride büyük ekranlı almaz ve ellerinde patlar. birde yaratacağı kirlilik var bu kadar ihtiyaç fazlasının. donanım artarken boyut küçülmesi gerekirken 2 si de artıyor.
 


Üst Alt