AK BANK reklamlarına dikkat!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ouSahin

ouSahin

Üye
    Konu Sahibi
AK BANK reklamlarına dikkat!!!
AK BANK reklamlarına dikkat!!!


Ak bankın NEO kredi kartındaki sırr

hepinizin bildigi gibi bundan 3 ay önce kadar akbankın yarısı yabancı sermayeye satıldı .

şimdi reklamdaki neo yani neoconlar(şahinler) başkan puştun kabilesi bu bilenen birşey.

şimdi konuya girelim reklamın bşlangıcındaki fabrika görünümündeki canavar nükler tesileri neo kredi kartı burdan başlangıç olarak cıkıyor ve emperyalist şapkası takmış oyuncuların elindeki silahlarla kartı imal etmeye çalışıyorlar.

tekerlekli filler geliyo ekrana bunlar ebrehenin kabeyi yıkmaya geldigi FİLLER burdaki tema ebrehinin yapamadını biz yapıcaz .

daha sonra ifadesiz şekilde uçan kuşlar göreceksiniz bu kuşlar EBABİL kuşları (FİL suresine göz atabilirsiniz) burada artık size kimse yardım edemez teması işleniyor yani teknolojik güçlerini ön seviyeye cıkarıyorlar .

reklamda bas bas şu şekilde ifadelergeçiyor geliyor geliyor neo geliyor herkese neo diye burdaki tema ise herkesi yok edecek güçteyiz şeklinde.

daha sonra reklamın en sonunda ritmik kalp atış sesleri gelio burdaki tema ise korkucak ve kalbiniz yerinden cıkıcak..

şunu bilmiyorlarki mehdi as. geldiginde ellerinde teknoloji yok olacak çalışmıyacak ve şartlar eşitlenmiş olacak herkes aynı güçte istedikleri armegedon sadece kılıç ve atlarla olucak buradanda allah cc. izni ile biz müslümanlar galip cıkacagız ve dağlar taşlar agaclar dile gelip hey müslüman arkamda yahudi saklanıyor gel öldür diyecek( p.efendimizin hadisi) nail olmuş olacak ve allah cc. ahdini tamamlamış olacak tüm dünyaya islam ahlakı hakim olacak .

alıntı
 


CooL'n'Quiet

Üye
adamlar calıssın didinsin bilime teknolojiye önem versin misal deniz suyunu arıtmaya calıssın biz yagmur duasına cıkalım xD neyse o kadar gelişsinler bizde bi gün hersey esitlencek daglar taslar sölicek gel burda öldür dicek biz yenecez herkesi öldürecez diye avunalım xD
 
SelmanTE

SelmanTE

Üye
bana her iki post da biraz abartılmış gibi geldi :)
 
Ozan

Ozan

Admin
Bu kadar didiklersek millet olarak herşeyi, adamların yaptıgı gibi yatırımlar yararlı işler yapamıyoruz işte :)
 

delimakina

Üye
ne hayal gücü be
 
Exalans

Exalans

Üye
maşallah ne hayal gücü ya amma kinci yaklaşmışsınız
 
irun

irun

Üye
çok mantıklı gelmedi..:?sl?k
 
irun

irun

Üye
dost olmayabilir tabi. ama bunu tutupta bi kart reklamında böyle incellikli bi senaryo ile sahneleyeceklerine pek ihtimal vermiyorum ben..:ok2:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
4K
gericikoyluyobaz
Cevap
3
Görüntüleme
926
EroL


Üst Alt