Madein67
Üye
Air Phone No:1 Çin Malı İphone Yardımm...!
Herkese merhaba;
1-2 hafta önce air phone no 1 aldım, telefondan memnunum ama program falan yükleyemiyorum. Pc'ye bağladığımda sadece yığın depolama aygıtı olarak görüyo. Geçenlerde navigasyon atmak istedim igo my way.ipa ama açmadı. orjinal iphonelara itunes vb. programlarla oyun program v.s. atılıyor, bunlara nasıl atılıyor? Telefonun çoğu özelliğini çözdüm ama bi bunu beceremedim. 2-3 gündür araştırıyorum orjinal iphonelara jealbreak yapıldıktan sonra program yükleniyormuş, bunlarda jealbreak sorunu yok galiba direk kırılmış mı geliyolar? Bilgilendirecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
1-2 hafta önce air phone no 1 aldım, telefondan memnunum ama program falan yükleyemiyorum. Pc'ye bağladığımda sadece yığın depolama aygıtı olarak görüyo. Geçenlerde navigasyon atmak istedim igo my way.ipa ama açmadı. orjinal iphonelara itunes vb. programlarla oyun program v.s. atılıyor, bunlara nasıl atılıyor? Telefonun çoğu özelliğini çözdüm ama bi bunu beceremedim. 2-3 gündür araştırıyorum orjinal iphonelara jealbreak yapıldıktan sonra program yükleniyormuş, bunlarda jealbreak sorunu yok galiba direk kırılmış mı geliyolar? Bilgilendirecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.

