Ahh Bu Kızlar Yokmu :):):)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
onuraslan

onuraslan

Üye
Kızlar seçiyor!

Kadınların gidip kendilerine erkek (koca) secebilecekleri bir erkek
dukkanı (magazası) acılmıstır. Magaza 5 katlıdır ve her kat
cıkıldıkca, erkeklerin nitelikleri de yukselmektedir.

Magazada sadece tek bir kural gecerlidir: herhangi bir katın
kapısından
iceri giren kadın, o kattan alıs-veris etmek zorundadır ve eger bir
ust kata cıkmak isterse, tekrar asagı katlara inemez.

Bir gun bir grup kız arkadas, kendilerine erkek secmek icin
magazaya >gider.

Ve....

1.KAT'ın kapısında sunlar yazılıdır: "Bu kattaki erkeklerin
calısacak >bir isleri var ve cocukları da severler".
Kızlar yazılanları okur ve soyle derler: "Eh, hic yoktan iyidir ama
bir
de ust kata bakalım".

2. KAT'ın kapısında yazılanlar: "Buradaki erkeklerin iyi bir isleri
var,
cocukları severler ve son derece yakısıklıdırlar.
Kızlar: "Hmmm, hic fena degil ama acaba bir ust katta ne var ?"

3. KAT : "Buradaki erkeklerin cok iyi birer isleri var,
cocukları >severler, son derece yakısıklıdırlar ve ev islerine de
yardım
ederler". Kızlar: "Aman Tanrım, cok etkileyici ama yukarıda baska katlar
da var."

4. KAT : "Buradaki erkeklerin isleri cok iyi, cocukları cok
severler, >gayet yakısıklı olup, ev islerine yardım ederler ve ayrıca
son derece romantiktirler".
>Kızlar cıglık atmaya baslarlar: "Inanılmaz, bir ust katta bizi neyin
bekledigini bir dusunun!"

Ve bir kat daha cıkarlar...

5. KAT'ın kapısında sunlar yazmaktadır: "Bu kat bostur ve sadece,
kadınları memnun etmenin mumkun olmadıgını kanıtlamak icin konmustur.
Cıkıs soldadır; umarız inerken merdivenlerden yuvarlanırsınız


Yorumlar Sizden



ARKADAŞIM GERÇEKTEN 10 NUMARA OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIKKK:kop::kop::kop::aha::aha::aha:

--------------- Ekleme ---------------

PuuahHHAHAhahahhHAHhaaa :kop: Super yaa :aha:



xD:d::d:


:kop::kop::aha::aha::d::d:
 


Onur Saka

Onur Saka

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkür Ederim Kardeşim Sende SaoL :)
 

• Thé Forum's •

Üye
:ehe:oke:
 
orukm

orukm

Üye
:ehe
 
Onur Saka

Onur Saka

Üye
    Konu Sahibi
:ehe
 
izmirligenc

izmirligenc

Üye
he hee super valla :ehe:ehe
 
Onur Saka

Onur Saka

Üye
    Konu Sahibi
eyw. saoL
 
mazlum1790

mazlum1790

Üye
:ehe
 
minoo

minoo

Üye
süper :D çok ciddiym sonunu okumadan dedim kesin var bu son katta bşi 4.katta dur :D yani bn olsam 4.katta kalırdm :D
 
LAZOFLU

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Süper valla :ehe
 
Onur Saka

Onur Saka

Üye
    Konu Sahibi
Öyle Öyle :D Yaptımmı Kralını Yaparız :D
 

P®øƒєﻛﻛíøиαL

Üye
:d::d::oke:
 
werarce

werarce

Üye
güzelmiş :D:D
 
manyet.k

manyet.k

Üye
:kop::ehe
 
Onur Saka

Onur Saka

Üye
    Konu Sahibi
:ehe
 
Ersin Oktay

Ersin Oktay

Üye
sağol dostum:ehe
 
Onur Saka

Onur Saka

Üye
    Konu Sahibi
Rica Ederim Kocum :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt