Ah be anne!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

bilgisayarının başına ne gelmiş bilemiyecem ama belki yere düşmüş olabilir,bak sana çiçek al dedim bizim burada çiçekçi yok dedin karşıdaki parktan koparayım dedin kaç yaşındasın sen ? git başka yerden al çiçeği


- - - Eklendi - - -

Elektrik gitse 3 saat şarjı var gece 2 ye kadar oturmuş olamaz.Açıldı bilgisayar hasarlı program falan diyodu ilk başta neyi sildiki annem ne yaptı virüs falan girmiş olabilirmi?

sistem dosyalarını silmişde olabilir belki,bilmeden girmiş olabilir
 

lolaman

Üye
    Konu Sahibi
Bilgisayarında hiçbir problem yok arkadaşım. Ileride olsa dahi yazılımsal bi sorun olabilir. Format kesin çözümdür. Sen annenin gönlünü almaya bak.
Yaaaa kabul etmiyo etmiyo 10 kere dedim etmiyo ya madem istemiyo kalabilir.İleride olsa dahi yazılımsal sorun derken nasıl bir sorun erişimi engelliyimde birdaha giremesin.
 

CABBAR

Üye

Ateşe körükle gitme sende Biliyorsa kendisi format atsın arkadaş bilmiyorsa 15 liraya yaparlar
 
giden bi bilgisayar olsun annenin kalbini kırman çok yanlış bence hemen gönlünü almalısın özür dile bi anlık sinirle yaptım de ben şahsen böyle yapardım

götür bilgisayarcıya baksınlar format falan atarlar 15 20 lira falan tutuyor
 
Tepkiler: avcitalip

CABBAR

Üye
Yaaaa kabul etmiyo etmiyo 10 kere dedim etmiyo ya madem istemiyo kalabilir.İleride olsa dahi yazılımsal sorun derken nasıl bir sorun erişimi engelliyimde birdaha giremesin.

Başlangıç onarma yaptın mı açılırken herhangi bişey sordu mu ?
 

lolaman

Üye
    Konu Sahibi
Tamam dedim dediklerini etki yok tepki yok çiçekçi yaşadiğim bölgede yok diyorum benden iyimi bileceksin arkadaşim şimdi taa 10 km yol mu gideyim ya? Mortal senin dediğini yaptim dinlemiyorki hep böyle yapiyor en ufak şeyde bile en ufak şeyde haliya çay damlasa dökülse demiyorum damlasa bakin sildiğim halde kiziyor annemde bu olaylari fazla karşiliyor.soruna gelirsek diyorki eğer başlamazsa sisteminiz başlangiç onarma tekrar açilacak diyor açilmadi birdaha olmuşmudur şimdi kökten.
 

ia.phlvn

Üye
şimdi bilgisayar açılıyo mu açılmıyo mu valla bi halt anlamadım ya
 

lolaman

Üye
    Konu Sahibi
Başlangıç onarma yaptın mı açılırken herhangi bişey sordu mu ?
ne olduysa açılır açılmaz normalmi başlasın başlangıç onarmalımı dedi onarmalı olsun dedim o kadar sonra windows dosyaları yüklüyor dedi doldu birşey açıldı bişey olmadan.
 

CABBAR

Üye
ne olduysa açılır açılmaz normalmi başlasın başlangıç onarmalımı dedi onarmalı olsun dedim o kadar sonra windows dosyaları yüklüyor dedi doldu birşey açıldı bişey olmadan.

Tamam hiçbir sorun yok bilgisayarda. Bende bazen bilgisayarı açma kapama tuşuna uzunca basarak kapatırım. Yeniden açmak istediğimde bilgisayarınız gerektiği gibi kapatilmadı diye uyarı verir. Sen orada windows'u normal başlat de hiçbir sorun olmaz. Çok büyük ihtimalle annen nereden kapatacağını bilemedi bilgisayarı açtığı yerden kapattı. Yani o düğmeye basarak kapattı
 

lolaman

Üye
    Konu Sahibi
Annem biliyor aslında kapamayı açmayı özellikle facebooka girmeyi çok iyi bilir en ufak noktasına kadar.Ama şifremi koydun açamadım diyo yok koymadım benden iyimi bileceksin koyup koymadığımı diyorum ama açılmadı diyor?Sonrada kapamadı diyor.Nasıl iştir anlamadım beynimin loblarının yeri değişti.
 
Ateşe körükle gitme sende Biliyorsa kendisi format atsın arkadaş bilmiyorsa 15 liraya yaparlar

harbi ya götür bilgisayarcıya hallederler


- - - Eklendi - - -


aynen çok fazla birşey tutmaz belkide format atmazlar bile
 

CABBAR

Üye

Bilgisayarında bişey yok kardeşim için rahat olsun. Annenin kıymetini uzakta kalirsan daha iyi anlarsın. Tekrar böyle şeyler yapmazsın umarım
 

lolaman

Üye
    Konu Sahibi


harbi ya götür bilgisayarcıya hallederler


- - - Eklendi - - -



aynen çok fazla birşey tutmaz belkide format atmazlar bile
Burada bir bilgisayarcı var korsan CD falan satıyo eski acer laptopumu götürdüm bilgisayarın sağını solunu çizmişler hiç özenle bakmıyorlar en iyisi kısa zamanda kadiköye gitmek.
 
Burada bir bilgisayarcı var korsan CD falan satıyo eski acer laptopumu götürdüm bilgisayarın sağını solunu çizmişler hiç özenle bakmıyorlar en iyisi kısa zamanda kadiköye gitmek.

abicim sen nasıl bir yerde yaşıyorsun öyle yahu çiçekçi yok düzgün bilgisayarcı yok git iyi bir bilgisayarcıya güvendiğin bir yere
 
Arkadaşım maddi bişey nasıl böyle söyletir ailene karşı. Dünyanın sonu mu bozulursa bozulur. Annenden kıymetli mi ? O kadının nasıl kalbi kırılmıştır şimdi

aynen bende bundan söz ediyordum aykut kardeşim.
 

lolaman

Üye
    Konu Sahibi
Annem heleşükür olayı anlattı.Barıştık zaten küsmemişmiş gıcıklığına yapıyormuş vicdan azabı çekmem için neyse olay şu:"Bilgisayarı açtım yazılar çıktı.Bekledim bitti sonra baban geldi işte kapattı bilgisayarı yapılandırma ayarları oluyor pc kapanırken işte babam buradayken kapatmış" bunun ne gibi sorunlar doğurabileceğini bilen varmı?Gerçi açılırken onarıldı dedi şimdide güncellemeler var güncellesem tekrar geçermi sorunlar(kafiyeli oldu)

- - - Eklendi - - -



abicim sen nasıl bir yerde yaşıyorsun öyle yahu çiçekçi yok düzgün bilgisayarcı yok git iyi bir bilgisayarcıya güvendiğin bir yere
Bilgisayarcı var ama dandik. çiçekçi yok evet bu doğru çok ünlü bir yerde yaşamıyoruz kadiköy de falan yaşasam hadi neyse kız bana ama yaşadığım yerde çiçekçi yok.
EDİT:Beyler güncelleme yokmuş Yedeklemeyi kur yazıyor.
 

ANIL

Admin
Arkadaşlar konuyu saptırmayalım lütfen. Arkadaşın sorunu hakkında cevap verin. Şimdi ben senin sorununu anlayamadım tam olarak nedir? Bilgisayar açılıyor diyorsun?
 
Arkadaşlar konuyu saptırmayalım lütfen. Arkadaşın sorunu hakkında cevap verin. Şimdi ben senin sorununu anlayamadım tam olarak nedir? Bilgisayar açılıyor diyorsun?

konuyu sapıttıgımız yok gitsin bi format attırsın sorun hallolur
 
öncelikle annenle aranızın bozuk olmamasına sana kırgın kızgın olmamasına sevindim sonrada pc ye bisey olmamış güzel kardeşim sadece yapılandırmada kapatıldığı için bug çıkmıştır rahat ol sorun yok.
 

lolaman

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar konuyu saptırmayalım lütfen. Arkadaşın sorunu hakkında cevap verin. Şimdi ben senin sorununu anlayamadım tam olarak nedir? Bilgisayar açılıyor diyorsun?
Annem açmış bilgisayarı güncelleme yapmış beklemiş normal olarak.Sonra babam gelmiş güncelleme yapılandırılırken kapatmış bilgisayarı.Açtım şimdi ben. Açılırken normal olarak veya başlangıç onarma olarak başlat geldi ama ben entera basamadım 1 sn kala geldim çünkü normal açılacağını tahmin ettiğimden.Açılınca Başlangıç onarma geldi kendiliğinden oldu sonra yazdıki eğer çözülmediyse yine açılacak başlangıç onarma dedi ama açıldı bilgisayar.Yani birdaha olmaz dimi. önemli sistem bozuklukları falan olmamıştır inşallah.

- - - Eklendi - - -

Abi ama öyle böyle değil vicdan azabı çek diye yaptım dedi ya ben şaşırdım tiyatrocu olması gerekirmiş bug derken oyunlardaki gibi bir bugmu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...