alikelek
Üye
Agile-Turbo Msn Ayarları...
Agile-Turbo Msn Ayarları...
Arkadaşlar sizinle bilgilerimi paylaşmak istiyorum belki ihtiyacı olan arkadaşlar vardır.
Önce Aşağıdaki Linklerden Hangi Programı Kullanmak İstiyorsanız Telefonunuza Kurun..
Turbo MSN...
Agile MSN...
Telefonunuzun menüsünden;
"Servisler veya Web" e tıklıyorsunuz. Sonra "Seçenekler" den "Ayarlar" bölümüne giriyorsunuz. "Varsayılan Erişim Noktası" na tıklayıp "Seçenekler" i açıyorsunuz. Oradan "Yeni Erişim Noktası>Varsayılan Ayarları Kullan" deyip aşağıdaki bilgileri sırasıyla telefonunuza girmeniz gerekiyor..
Bağlantı İsmi> Internet
Veri Taşıyıcısı> GPRS
Erişim Noktası İsmi> Internet
Kullanıcı İsmi> wap
Şifre Sorma> Hayır
Şifre> Wap
Doğrulama> Normal
Ana Sayfa> <Kullanıcı Tanımlı> (İstediğiniz bi Sayfa yazabilirsiniz)
Sonra "Seçeneklerden", "Gelişmiş Ayarlar" deyip, aşağıdakilerini aynen yazıyorsunuz..
Telefonun İp Adresi> Otomatik
Birincil İsim Sunucusu> 0.0.0.0
İkincil İsim Sunucusu> 0.0.0.0
Yakın Kopya Sunucu Adresi> 213.161.151.201
Yakın Kopya Port No> 8080
Bunları yazdıktan sonra telefonunuzda (ilk önce bunu anlatalım) Agile Msn yi açıyorsunuz. "MSN" kutucuğunu işaretledikten sonra Yön Tuşlarıyla "Internet Access Point" e Gelip Oluşturduğumuz bağlantının adını seçiyoruz. Yani neydi tabiki de "Internet" i seçiyoruz. "Connect" diyoruz. ---İlk defa açıyorsanız size mail adresinizi ve şifrenizi sorar. Bilgileri yanlışsız olarak girdikten sonra "Register" deriz,--- bağlanmaya başlar. Sonra ekranda bir uyarı belirir "New versiyon is available, click Ok to download" ona "Cancel" Diyoruz ve bağlanmaya devam eder. Sonunda da bağlanır...
Turbo Msn de ise; Msn i Açtıktan sonra "Seçenekler>Sign In" i tıklıyoruz. Mail adresinizi ve şifrenizi girdikten sonra "Tamam" a basınız. Size bağlantınızın adını sorar oraya da oluşturduğumuz bağlantı ismini yani "Internet" i tıklayıp tamam diyoruz ve direk olarak bağlanması lazım... Saygılar...
(Bkz.Avea ve Turkcell'de Sorunsuz Olarak Bağlanıyorum) Telsim Internet İçin Ayarlar
Telsim Internet İçin Ayarlar Bağlantı İsmi> Telsim INTERNET
Veri Taşıyıcısı> GPRS
Erişim Noktası İsmi> telsim
Kullanıcı İsmi> yok
Şifre Sorma> Hayır
Şifre> telsim
Doğrulama> Normal
Ana Sayfa> <Kullanıcı Tanımlı> (İstediğiniz bi Sayfa yazabilirsiniz)
Sonra "Seçeneklerden", "Gelişmiş Ayarlar" deyip, aşağıdakilerini aynen yazıyorsunuz..
Telefonun İp Adresi> Otomatik
Birincil İsim Sunucusu> 0.0.0.0
İkincil İsim Sunucusu> 0.0.0.0
Yakın Kopya Sunucu Adresi> yok
Yakın Kopya Port No> 0
Arkadaşlar sizinle bilgilerimi paylaşmak istiyorum belki ihtiyacı olan arkadaşlar vardır.
Önce Aşağıdaki Linklerden Hangi Programı Kullanmak İstiyorsanız Telefonunuza Kurun..
Turbo MSN...
Agile MSN...
Telefonunuzun menüsünden;
"Servisler veya Web" e tıklıyorsunuz. Sonra "Seçenekler" den "Ayarlar" bölümüne giriyorsunuz. "Varsayılan Erişim Noktası" na tıklayıp "Seçenekler" i açıyorsunuz. Oradan "Yeni Erişim Noktası>Varsayılan Ayarları Kullan" deyip aşağıdaki bilgileri sırasıyla telefonunuza girmeniz gerekiyor..
Bağlantı İsmi> Internet
Veri Taşıyıcısı> GPRS
Erişim Noktası İsmi> Internet
Kullanıcı İsmi> wap
Şifre Sorma> Hayır
Şifre> Wap
Doğrulama> Normal
Ana Sayfa> <Kullanıcı Tanımlı> (İstediğiniz bi Sayfa yazabilirsiniz)
Sonra "Seçeneklerden", "Gelişmiş Ayarlar" deyip, aşağıdakilerini aynen yazıyorsunuz..
Telefonun İp Adresi> Otomatik
Birincil İsim Sunucusu> 0.0.0.0
İkincil İsim Sunucusu> 0.0.0.0
Yakın Kopya Sunucu Adresi> 213.161.151.201
Yakın Kopya Port No> 8080
Bunları yazdıktan sonra telefonunuzda (ilk önce bunu anlatalım) Agile Msn yi açıyorsunuz. "MSN" kutucuğunu işaretledikten sonra Yön Tuşlarıyla "Internet Access Point" e Gelip Oluşturduğumuz bağlantının adını seçiyoruz. Yani neydi tabiki de "Internet" i seçiyoruz. "Connect" diyoruz. ---İlk defa açıyorsanız size mail adresinizi ve şifrenizi sorar. Bilgileri yanlışsız olarak girdikten sonra "Register" deriz,--- bağlanmaya başlar. Sonra ekranda bir uyarı belirir "New versiyon is available, click Ok to download" ona "Cancel" Diyoruz ve bağlanmaya devam eder. Sonunda da bağlanır...
Turbo Msn de ise; Msn i Açtıktan sonra "Seçenekler>Sign In" i tıklıyoruz. Mail adresinizi ve şifrenizi girdikten sonra "Tamam" a basınız. Size bağlantınızın adını sorar oraya da oluşturduğumuz bağlantı ismini yani "Internet" i tıklayıp tamam diyoruz ve direk olarak bağlanması lazım... Saygılar...
(Bkz.Avea ve Turkcell'de Sorunsuz Olarak Bağlanıyorum) Telsim Internet İçin Ayarlar
Telsim Internet İçin Ayarlar Bağlantı İsmi> Telsim INTERNET
Veri Taşıyıcısı> GPRS
Erişim Noktası İsmi> telsim
Kullanıcı İsmi> yok
Şifre Sorma> Hayır
Şifre> telsim
Doğrulama> Normal
Ana Sayfa> <Kullanıcı Tanımlı> (İstediğiniz bi Sayfa yazabilirsiniz)
Sonra "Seçeneklerden", "Gelişmiş Ayarlar" deyip, aşağıdakilerini aynen yazıyorsunuz..
Telefonun İp Adresi> Otomatik
Birincil İsim Sunucusu> 0.0.0.0
İkincil İsim Sunucusu> 0.0.0.0
Yakın Kopya Sunucu Adresi> yok
Yakın Kopya Port No> 0
