benim guzel kardesim bada 2.0 de 10.1 olacagi galaxy tab cikmadan once duyuruldu ,bunlari sen takip etmiyosun biz takip ediyoruz,kendi kendi yorum yapiyosun orda
ohhhaa ozman wave 2 nin ne espirisi kaliyo wave zaten daha iyi basta ekran,bunuda dedinya
Starsley
Tabi tabi o güncelleme gelene kadar sen git galays s 2 alda flaş videoları izle
bir telefonun uretimden kalkmasini niye bu kadar sorun yaptin piyasada daha az olursa 2. eli daha iyi satilirula varya wave e takla attiricam gorursunuz
--------------- Ekleme ---------------
bu arada ayna n70 kullaniyomusun benim emektar n70im varda bazen arayanlari gostermiyor sendede varmi boyle bir sorun dalga gecmiyorum ciddi soruyorum