Aferin Nokia (!)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Starsley

Sen takla yı boşver de 10.1 gelcekmi onu düşün
 

suat1111

Üye
n70 ruhsat istiyolarmış telsiz ruhsatı
 

Starsley

Tabi canım adamlar yoruldu yapmaktan bıraktılar
 

Starsley

.... Duası kabul olsaydı gökten kemik yağardı üstüne alınma ama adamlar galaxy tab ile reklamını yaptığı 10.1 i verirlermi

--------------- Ekleme ---------------

Ya bırak stratejiye bak o kadar iyiyse ikisinide satsaydı
 

mavrick

Üye

benim guzel kardesim bada 2.0 de 10.1 olacagi galaxy tab cikmadan once duyuruldu ,bunlari sen takip etmiyosun biz takip ediyoruz,kendi kendi yorum yapiyosun orda
ohhhaa ozman wave 2 nin ne espirisi kaliyo wave zaten daha iyi basta ekran,bunuda dedinya
 

Starsley

Tabi tabi o güncelleme gelene kadar sen git galays s 2 alda flaş videoları izle
 

Starsley

Bu konu uzar biliyosun dimi bence uzatmayalım çünkü ben durmam

--------------- Ekleme ---------------

Güncellemeyle gelmediki 10.1

--------------- Ekleme ---------------

Güncellemeyle gelmediki 10.1
 

suat1111

Üye
yarın iş güç hadi yatın yarın yoksa bas ağrısı ile kalkıcaz
 

Starsley

Oo o zaman daha çok cevap verirsin nokia farkı

--------------- Ekleme ---------------

Burası bizim mekan o gitsin
 

mavrick

Üye
tamm gidiyom bakiyim badacilar ne yapmis
 

Starsley

Tamam uğrayım bi ara oraya
 

one2one2

Üye
sanki nokia her yazilim sorununu cozdude o kaldi
 

pcwolf

Üye
Ula sizi gören de sorunsuz marka kullanıyo sanacak..
 

AYNA

Üye

bende 6 senedir n70 var çatır çatır kullanıyorum hiçbir sorun yaşamadım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...