nonamex
Üye
-
Konu Sahibi
-
Bence unutmamış bilerek yapmışlar çünkü çevrim içi ve çevrimdışı mod seçeneği olsaydı mesela atıyorum bir kullanıcı n8de mini uygulamayı çevrimiçine almayı unutup çevrimdışında bırakacaktı ve bu durumda tele emailleride düşmeyecekti taaki hatırlayıp çevrimiçine alana kadar.Bu sorunun önüne geçmek için sadece çevrimdışı yapmış mini uygulamaya girip çıkınca zaten otomatik çevrimiçine geçiyor.
Telefonun en büyük özelliği ne? 3 tane ev ekranının olması ve bu ev ekranlarına ekleyebildiğimiz mini uygulamaların internete bağlanması.. ama telefon bunu bile doğru düzgün beceremiyor, siz gelmişsiniz iphone falan iyice saçmalamışsınız.. Ben cihazdan bana yapabilecek dendiği özelliği yapmasını istiyorum ama işte..
Bir tane offline'ı alt yanı online yapacak nokia bu kadar mı zor ?
Nokia N8'in en buyuk ozelligi 3 ev ekranin olmasi widgetlerin internete baglanmasi falan degil ki...
Bunu bile beceremiyor dedigini gayet basarili beceriyor. Cok seyi gormezden gelmis, sorunu da abartmissiniz. Aldiginiz tepkiden olsa gerek ama size daha cok katilim saglamaz ki dayaniksiz abartilariniz.
O kadar para veriyoruz üstüne saçma sapan bu tarz hatalar çıkıyor illa bi kusur oluyo telefonlarda
arkadaşlar abartmayın, altı üstü bin lira para veriyorsunuz, nokia'yı satın almış gibi konuşuyorsunuz. adamlar piyasaya sürmeden önce illa ki deniyorlardır telefonu.. ama kaç kişilik ekiple deneyebilirler ki? Piyasaya sürdüklerinde onbinler yüzbinler kurcalıyor, arızası varsa nokia'ya bildiriyor ve adamlar yazılım güncellemesiyle arızayı gideriyorlar.. bu kadar gaddar olmayın yahu.. biri çıkıp size bin değil onbin lira para verse o telefonu yapabilir misiniz? daha iyisini yapabiliyorsanız yapın, yapamıyorsanız ufak tefek şeyler için topa tutmayın adamları..
Herkes nokiayı tek telefon ve tek işletim sistemi çıkaran firma sanıyor...
buzdolabida yapiyo demi
Şikayet etmeyeceksen iyi olduğunu düşündüğüm bi cevabım var ister misin?
Napsın adam almış üretimden kalkmış telefonu kendini tatmin etmeye çalışıyor
Napsın adam almış üretimden kalkmış telefonu kendini tatmin etmeye çalışıyor
millete bulaşmadan duramıyon dimi samsungmania..
buzdolabida yapiyo demi
bir telefonun uretimden kalkmasini niye bu kadar sorun yaptinpiyasada daha az olursa 2. eli daha iyi satilir ula varya wave e takla attiricam gorursunuz
--------------- Ekleme ---------------
bu arada ayna n70 kullaniyomusun benim emektar n70im varda bazen arayanlari gostermiyor sendede varmi boyle bir sorun dalga gecmiyorum ciddi soruyorum
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?