Aferin Nokia (!)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

nonamex

Üye
    Konu Sahibi

telefonun dilini ingilizce yapın, o zaman sorunsuz.. Wigdet online ve offline
 

ozggurr

Üye

Nokia N8'in en buyuk ozelligi 3 ev ekranin olmasi widgetlerin internete baglanmasi falan degil ki...
Bunu bile beceremiyor dedigini gayet basarili beceriyor. Cok seyi gormezden gelmis, sorunu da abartmissiniz. Aldiginiz tepkiden olsa gerek ama size daha cok katilim saglamaz ki dayaniksiz abartilariniz.
 

nonamex

Üye
    Konu Sahibi

Doğru en büyük özelliği kamerası, ama google'a n8 parlama yazın..

Kamerasından bir girsem zaten, video çekmekten utanır oldum resmen. 10 dakikalık videonun 2-3 dakikasında parlama var, videoları göstermeye utanıyorum insanlara. Sen bu alete 1000 lira mı saydın yuh diyecekler diye.
 

Starsley

Arkadaşım sen samsung sayfana dön burda yalan yanlış milleti kandırma google bakarsan her telefonun hatasını görürsün n8 konularına girip samsungculuk yapma
 
arkadaşlar normaldir meyve veren ağaç taşlanır daha önceki yorumlarımdada belirttim kimisi telefonu elinealır ve zannederki cihazona itaat etcek ee bi zahmet birazda siz anlayın teknolojiden bu arada widgetler çevrim içi ve çevrim dışı mod var biraz araştırsanızcihazı daha ii kullanabilirsiniz
 

suat1111

Üye
kimisi telefonu elinealır ve zannederki cihazona itaat etcek ee bi zahmet birazda siz anlayın teknolojid
 
Bu tür sorunları kafaya takmamak lazım yeterki daha ciddi sorunlar olmasın ama işte herkezin farklı bir görüş açısı var
 
O kadar para veriyoruz üstüne saçma sapan bu tarz hatalar çıkıyor illa bi kusur oluyo telefonlarda

arkadaşlar abartmayın, altı üstü bin lira para veriyorsunuz, nokia'yı satın almış gibi konuşuyorsunuz. adamlar piyasaya sürmeden önce illa ki deniyorlardır telefonu.. ama kaç kişilik ekiple deneyebilirler ki? Piyasaya sürdüklerinde onbinler yüzbinler kurcalıyor, arızası varsa nokia'ya bildiriyor ve adamlar yazılım güncellemesiyle arızayı gideriyorlar.. bu kadar gaddar olmayın yahu.. biri çıkıp size bin değil onbin lira para verse o telefonu yapabilir misiniz? daha iyisini yapabiliyorsanız yapın, yapamıyorsanız ufak tefek şeyler için topa tutmayın adamları..
 

barann79

Üye
Widget lerin internete bağlı olup olmadığını telefon bilip gösteremez bence. İyiki çevirim dışı modd seçeneği düşünülmüş
 

pcwolf

Üye

Herkes nokiayı tek telefon ve tek işletim sistemi çıkaran firma sanıyor...
 

AYNA

Üye
millete bulaşmadan duramıyon dimi samsungmania..
 

Starsley

Napsın adam almış üretimden kalkmış telefonu kendini tatmin etmeye çalışıyor
 

mavrick

Üye
Napsın adam almış üretimden kalkmış telefonu kendini tatmin etmeye çalışıyor

bir telefonun uretimden kalkmasini niye bu kadar sorun yaptin piyasada daha az olursa 2. eli daha iyi satilirula varya wave e takla attiricam gorursunuz

--------------- Ekleme ---------------

millete bulaşmadan duramıyon dimi samsungmania..

bu arada ayna n70 kullaniyomusun benim emektar n70im varda bazen arayanlari gostermiyor sendede varmi boyle bir sorun dalga gecmiyorum ciddi soruyorum
 

Starsley

Takıcam tabi çünkü bu bi ezikliktir 5800 hala üretimde
 

suat1111

Üye

n70 oneki telsizmi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...