aerobik ve step egsersizindeki amaç

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
HeiLmasTer®

HeiLmasTer®

Üye
    Konu Sahibi
aerobik ve step egsersizindeki amaç
AEROBİK VE STEP EGZERSİZİNDE AMAÇ:

Kalp atım sayısını faydalı atım frekansına getirmek ve bu ulaşılan noktayı uzun süre korumaktır.Buda maksimum kalp atım sayımızın %50 ila %85 i arasındaki alandır.

Aerobik ve step egzersizinin kalori yakmak ve kilo kaybını gerçekleştirmek dışında şu faydaları vardır:

1)Kalbi güçlendirmek
2)Akciğeri güçlendirmek
3)Stresi gidermek
4)Uzun süreli çalışmalarda kas kitlesini arttırmak
5)Vücut yağı oranını arttırmak
6)Harcanan enerji düzeyini arttırmak

Aerobiğe ve stepe yeni başlayanlar için haftada 3 kez bölüm başına 20-30 dakika egzersiz yapılmalıdır.Aerobik ve step hareketlerini rahatlıkla yapabiliyorsanız haftada 4 kez ve süreyi 30 dakikanın üstüne çıkartabilirsiniz.Sağlık yönünden bir probleminiz yoksa step ve aerobiği haftada 5 kez ve 45 dakikanın üstüne çıkabilirsiniz.Bu hareketleri yaparken sakatlıkları önlemek için yürüyüş ,bisiklet gibi egzersizleri ısınmak için yapabilirsiniz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt