Adsl


hangi adsl i kullanıyorsunuz?

  • geek

    Kullanılan: 0 0.0%
  • d-link

    Kullanılan: 0 0.0%
  • MSI

    Kullanılan: 0 0.0%
  • datron

    Kullanılan: 0 0.0%
  • ınca

    Kullanılan: 0 0.0%
  • creat

    Kullanılan: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    2
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cobe

Üye
    Konu Sahibi
:artı: :haha:
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Sanırım bunlardan birini alacaksın...


Bence zoom.. ;)
 

eren1907

Üye
zoom
 

sez

Üye
ne zuummu arkadaş ben d-link ten ötesini tanımam gardaaaşşş! :off: 8) :off:
 

tender

Üye
Originally posted by sez@Sep 7 2005, 04:33 PM
ne zuummu arkadaş ben d-link ten ötesini tanımam gardaaaşşş! :off: 8) :off:
[post=157899]Quoted post[/post]​

evet kardeşim cok haklısın!!gerci daha bu sitede cömezssin ama modemlerden anlıyorsun doğrusu.herkes zoom u gözünde büyütmüş. :off: ne zoom u yaa!kardeşim benim d-link modemim war fıstık gibi calısıyor wellee! :off: benim arkadaşlarım sözümü dinlemediler zoom aldılar.şimdi internetlerinden cok verim alamıyorlar.en iyisi d-link tir... :artı: :nono:
 

wapcimor

Üye
tabiiki d-link tir... ;)
 

teenwolfx

Üye
Siemens Speedstream 5600 (5portlu)

hem ucuz hemde çok iyi ve hızlı..... ;;) ;;) ;;)

ankete eklenmemiş ama kızdım bak şimdi :off:

admin arkadaşlar ekleyebilirse bende siemens e oy kullanmak isterim.
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
yahu yapmayın etmeyin bu işin ehli zoom 1 aydır kullanıyom daha 1 kere bile hattan düşmedim :angry: :artı:
 

cobe

Üye
    Konu Sahibi
ben oldum olalı zoom adsl kullanıyorum we ötesini daha tanımadım
bi kere hata çıkartmadı :artı:
Dikkat!!!!!!
:wacko: D_link adsl:Hatta parazit yaratıo telefonda cızırtılar gelio :wacko:
HEM TELEFON HEMDE ADSL RAHAT KULLANILMIO!!!!!!!!
:eksi:
:nono: D-LİNK ALMAMANIZI TERCİH EDERİM :nono:
AMA
TERCİH SİZİN BUYRUN
 

wapcimor

Üye
Originally posted by cobe@Sep 7 2005, 10:37 PM
ben oldum olalı zoom adsl kullanıyorum we ötesini daha tanımadım
bi kere hata çıkartmadı :artı:
Dikkat!!!!!!
:wacko: D_link adsl:Hatta parazit yaratıo telefonda cızırtılar gelio  :wacko:
HEM TELEFON HEMDE ADSL RAHAT KULLANILMIO!!!!!!!!
:eksi: 
:nono: D-LİNK ALMAMANIZI TERCİH EDERİM  :nono:
AMA
TERCİH SİZİN BUYRUN
[post=158244]Quoted post[/post]​

Yaw bilip bilmeden konuşmayın :nono: d-link im parazit falan yaptığı yok.adsl splitter i baglamassan cızırtı gelir tabi :angry: zoom a adsl splitter baglama ondanda gelir. :off: işte yaa bilip bilmeden ötüyorsunuz. :P
 
Originally posted by wapcimor+Sep 8 2005, 07:58 PM--><div class='quotetop'>QUOTE(wapcimor &#064; Sep 8 2005, 07:58 PM)</div><div class='quotemain'><!--QuoteBegin-cobe@Sep 7 2005, 10:37 PM
ben oldum olalı zoom adsl kullanıyorum we ötesini daha tanımadım
bi kere hata çıkartmadı :artı:
Dikkat&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;
:wacko: D_link adsl:Hatta parazit yaratıo telefonda cızırtılar gelio  :wacko:
HEM TELEFON HEMDE ADSL RAHAT KULLANILMIO&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;
:eksi: 
:nono: D-LİNK ALMAMANIZI TERCİH EDERİM  :nono:
AMA
TERCİH SİZİN BUYRUN
[post=158244]Quoted post[/post]​

Yaw bilip bilmeden konuşmayın :nono: d-link im parazit falan yaptığı yok.adsl splitter i baglamassan cızırtı gelir tabi :angry: zoom a adsl splitter baglama ondanda gelir. :off: işte yaa bilip bilmeden ötüyorsunuz. :P
[post=159443]Quoted post[/post]​
[/b][/quote]
bu konuda haklısın fakat ben 2sini de kullandım fakat zoomdan aldıgım verimi d-linkten alamadım
 

wapcimor

Üye
Originally posted by cantuzla+Sep 8 2005, 08:00 PM--><div class='quotetop'>QUOTE(cantuzla &#064; Sep 8 2005, 08:00 PM)</div><div class='quotemain'>
Originally posted by [email protected] 8 2005, 07:58 PM
<!--QuoteBegin-cobe
@Sep 7 2005, 10:37 PM
ben oldum olalı zoom adsl kullanıyorum we ötesini daha tanımadım
bi kere hata çıkartmadı :artı:
Dikkat&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;
:wacko: D_link adsl:Hatta parazit yaratıo telefonda cızırtılar gelio  :wacko:
HEM TELEFON HEMDE ADSL RAHAT KULLANILMIO&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;
:eksi: 
:nono: D-LİNK ALMAMANIZI TERCİH EDERİM  :nono:
AMA
TERCİH SİZİN BUYRUN
[post=158244]Quoted post[/post]​


Yaw bilip bilmeden konuşmayın :nono: d-link im parazit falan yaptığı yok.adsl splitter i baglamassan cızırtı gelir tabi :angry: zoom a adsl splitter baglama ondanda gelir. :off: işte yaa bilip bilmeden ötüyorsunuz. :P
[post=159443]Quoted post[/post]​
bu konuda haklısın fakat ben 2sini de kullandım fakat zoomdan aldıgım verimi d-linkten alamadım
[post=159446]Quoted post[/post]​
[/b][/quote]

sacmalama dostum hiç bi fark yok.ben zoom u da gördüm.inceledim.bi fark göremedim(zoom yazısı hariç) ;)
 

cobe

Üye
    Konu Sahibi
Yaw bilip bilmeden konuşmayın :nono: d-link im parazit falan yaptığı yok.adsl splitter i baglamassan cızırtı gelir tabi :angry: zoom a adsl splitter baglama ondanda gelir. :off: işte yaa bilip bilmeden ötüyorsunuz. :P
[post=159443]Quoted post[/post]​
[/quote]


:off: :off:
:nono: :nono: bak bak bak :nono:
senin adsl :P D-link :P ti demi
neyse
bilip bilmeden ötmüyoruz sen de de olmuyomu?
splitter takmadan filan diosun ama kötü bişiy
;;) ZOOM ;;)
:artı:
gibisini görmedim hiç cızırtı yok ses yok İŞ var ;;)
 
мιѕтαα

мιѕтαα

Üye
d-link derim bisey demem neymis zoom falan
 

wapcimor

Üye
Originally posted by MiStA Fb@Sep 9 2005, 11:15 AM
d-link derim bisey demem neymis zoom falan
[post=160156]Quoted post[/post]​

tabiki dostum.zoom u herkes gözünde büyütmüş.
 

teenwolfx

Üye
altı üstü bir adsl modem şu hararetli tartışmaya bak yaw :haha:

arkadaşım bunların hepsi aynı boşverin siz bende o kadar kullandım hiçbir sorun olmadı hemde test te 27kb/s download diyor(256kb bağlantı) sanki zoom bundan daha iyi mi ama DAHA PAHALI :eksi:
 

wapcimor

Üye
Originally posted by teenwolfx@Sep 9 2005, 09:09 PM
altı üstü bir adsl modem şu hararetli tartışmaya bak yaw :haha:

arkadaşım bunların hepsi aynı boşverin siz bende o kadar kullandım hiçbir sorun olmadı hemde test te 27kb/s download diyor(256kb bağlantı) sanki zoom bundan daha iyi mi ama DAHA PAHALI :eksi:
[post=160921]Quoted post[/post]​

haklısın kardeş ;;)
 
Kin_ittifak

Kin_ittifak

Üye
bende zoom var.
 

cobe

Üye
    Konu Sahibi
demek ki herkes ZOOM u şeçio
TEŞEKKÜR EDERİM&#33;&#33;&#33; ;;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Mega42ereğli
Cevap
0
Görüntüleme
13
Mega42ereğli
Cevap
0
Görüntüleme
60
kosukavakli
Cevap
2
Görüntüleme
348
kosukavakli


MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’in yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt