Adobe Flash Lite 3.0 Signed - Sorunsuz Sürüm

Sponsorlu Bağlantılar

badygart27

Üye
tşkrler
 


titanarum

Üye
deneyelim
 

fatih87ist

Üye
Teşekkürler...
 
agencgenc

agencgenc

Üye
flah
 

safaak1905

Üye
Cok aRadım Sukur BuLDum ALLAH Bın Kere Razı OLSun Kardesım SaoLasın EMegıne SAGLIK ...! =)
 

9060017

Üye
saol :)
 

kamilsoysal914

Üye
dosya bozuk
 

hasim42

Üye
nokia 6730 da svf dosyalardan arka plan tema uygulayamıyorum bu telefondada flash litle 3.0 olduğu belirtiliyor,buradan indirdiğim programı kurarken dahili bileşen hatası alıyorum. başka arkadaşların söylediği gibi dosya ismini değiştirmekte işe yaramadı bilginize..
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
emegine saglık :tşk:
 

can-yakan

Üye
arkadaşlar programı telefona indirdim ama dahili bileşen dediği için yükleyemiyorum lütfen yerdım edin

--------------- Ekleme ---------------

ayrdımedin arkadaşlar dahili bileşen dediği için yükleyemiyorum
 

MelCan88

Üye
indiremiyorum :S
 

hero008

Üye
kardeş eline sağlık.ama ben bunu kurmak için önceki sürümü kaldırdım simdi hiç açmıyor swf dosyalarini sistem hatası diyor.yardım edersen sevinirim.

--------------- Ekleme ---------------

pardon kardeşim yanlış oldu.k bakma.
 

demirkapılı02

Üye
teşekkürler
 

leon.29

Üye
yüklenmiyor. Diyorki bu dahili bir bileşendir.
 

enolaguy

Üye
boşuna uğraşmayın yüklenmez çünkü telefonun görünmeyen sistem dosyalarında zaten bu program var o yüzden yüklemiyor, ayrıca bu flash lite 3 yani eski versiyon bir flash yani facebook videolarını falan desteklemez çalışsa bile işinize yaramaz zamanınıza yazık....Teşekkür edip duran arkadaşlarda çalıştırıp sonuç alıptamı teşekkür ediyorlar merak ediyorum.
 
zindan111

zindan111

Üye
bu SORUNSUZ PROGRAM, "yüklenemiyor, bu bir dahili bileşen" hatası veriyor.. Sorun var.
 

internet_01

Üye
teşekürler
 

suleyman3535

Üye
nokia n79 s60 v3 ...yuklemeye calışıyorum dahili işlem diye hata verıyor ne yapacıgım
 

yooniis

Üye
bunu 4 unu bulsaniz onu koysaniz
 

hernest

Üye
arkadaslar ındırdım ve ykledım ama kurum sırasında desteklemıyor ne yapabılırım

----------Eklendi @ 15:54:02 ---------- Yazıldı @ 15:50:25 ----------

arkadaslar ekleme sırasında bu dahılı bırlesen dıyor ve kurmuyor...
 


Üst Alt