Arkadaşlar bu programla facebook yada youtube gibi sitelerdeki videoları izleyemezsiniz sadce telefona atılan swf modundaki dosyaları izlemenize yarar baska hiç bir işe yaramaz Malesef yazıkki cep telefonlarımızın tarayıcısından girdigimiz zaman ekranımıza Adobe flash 9 yukle diye bir mesaj alıyoruz lakin bu bunu yuklemeye kalktıgımız zaman symbian işletim sistemlerine destek vermedigini göreceksiniz anlayacagınız Adobe şimdilik symbian işletim sistemli telefonlara bu destegi vermiyor bu destegi almanız için telefonunuzun işletim sistemi ya windows tabanlı olacak yada Android işletim sistemli bir telefonunuz olacak üzgünüm..
Nokia clubla yapmış oldugum bir telefon görüşmesinde telefonumun E66 oldugunu ve Cep telefonumdan internete girdigim zaman Adobe flash 9 yukle diye bir hata aldigimi ama yuklemeye kalktıgım zaman ise yukleyemedigimi kendilerine ilettim lakin bana söylemiş oldukları şey aynen şuydu 3.Nesil yazılımlı programları yani adobe flash9 kendilerinin desteklemedigini bu yuzdende telefonuma skyfire browserı kurmamı söylediler lakin bunlar resmen uyuyorlar olacak ki skyfire nin Türkiye destegi olmadıgını daha dogrusu skyfire Türkiye destegini geri cektigini ve bu yuzdende telefonumuzda kullanamadıgımızı ya bilmiyorlar yada bizle resmen dalga geciyorlar şöyleki alacaksin herhangi bir telefon bu n95 te olabilir n86 da ama bir turlu bu hatayı gideremeyeceksin o kadar parada boşa vereceksin Adobe flash player9 yuklemedende telefonunuzdan faceebooktaki yada yotube deki videoları izlemeniz nerdeyse olanaksızlasıyor hatta izleyemiyorsunuz adamlar resmen milletle dalga geciyorlar inanmıyorsanız yarın arayın nokia club böyle bir hata alıyorum ne yapmam lazım diye sorun bakın ne diyecekler ben resmen kavga ettim desem yeridir saygılarımla...