Adobe Flash Lite 3.0 Signed - Sorunsuz Sürüm

Sponsorlu Bağlantılar

brave753

Üye
bende nokıa e63 war.facebook tan vıdeo ızleyemıyorum bu program sorunu cozer mı acaba yardımcı olur musunuz?
 


gunesinoglu

gunesinoglu

Üye

wolkan123456789

Üye
saol kardes
 

mamlaterlor

Üye
kardeş emegine saglık sonunda düzgnce yüklendi .d
 

alican147852369

Üye
n95 de olmuyor anladıkta x6 dada olmuyor kardes yokmu cevap veren dahili bileşen hatası veriyor bu
 
microcip88

microcip88

Üye
teşekkürler
 

akstir

Üye
5230 için hangi prg kurmak gerekir. ltfn yrdm
 

eserleon

Üye
ya bunu bilgisyara indirdim ama nasıl yapıcam telefona falan nasıl kurucam yardım edebilirmisiniz acaba
 

batikan34

Üye
arkadaşım dahili bileşen hatası veriyor e71 için,acaba hangi telefonlarda sorunsuz çalışıyor merak ettim...e71 de çalışan flash lite yok mu...
 

kadir55korkmaz

Üye
kardeş benım telefon nokia x2 adobe flas lite 3.0 destekliyor ama ben yapamamıyorum bi yardım olurmsun
 

efeersoz

Üye
bu videoları izlemek için yarıomu
 

punisher71

Üye
36 sayfa yazı yazılmış ama bi Allah'ın kulu şu meşhur "dahili bileşen.program yüklenemiyor" hatasına çözüm yazamamış?????

--------------- Ekleme ---------------
 

cagdassenkaya

Üye
ya nerden nasıl indircez bi yardıcı olsanız
 

tunetyus

Üye
yardım lütfen. Bana yüklerken dahili bileşen yüklenemedi uyarısı veriyor nasıl düzeltirim.
 

ahmetseker

Üye
lollo bu yuklenmiyor
 

jehat_40

Üye
yok boyle birseyyy cıdden ya dahili bırlesene cewabını bilen yok mu
 

HyPeROpTiK

Üye
Arkadaşlar bu programla facebook yada youtube gibi sitelerdeki videoları izleyemezsiniz sadce telefona atılan swf modundaki dosyaları izlemenize yarar baska hiç bir işe yaramaz Malesef yazıkki cep telefonlarımızın tarayıcısından girdigimiz zaman ekranımıza Adobe flash 9 yukle diye bir mesaj alıyoruz lakin bu bunu yuklemeye kalktıgımız zaman symbian işletim sistemlerine destek vermedigini göreceksiniz anlayacagınız Adobe şimdilik symbian işletim sistemli telefonlara bu destegi vermiyor bu destegi almanız için telefonunuzun işletim sistemi ya windows tabanlı olacak yada Android işletim sistemli bir telefonunuz olacak üzgünüm..

Nokia clubla yapmış oldugum bir telefon görüşmesinde telefonumun E66 oldugunu ve Cep telefonumdan internete girdigim zaman Adobe flash 9 yukle diye bir hata aldigimi ama yuklemeye kalktıgım zaman ise yukleyemedigimi kendilerine ilettim lakin bana söylemiş oldukları şey aynen şuydu 3.Nesil yazılımlı programları yani adobe flash9 kendilerinin desteklemedigini bu yuzdende telefonuma skyfire browserı kurmamı söylediler lakin bunlar resmen uyuyorlar olacak ki skyfire nin Türkiye destegi olmadıgını daha dogrusu skyfire Türkiye destegini geri cektigini ve bu yuzdende telefonumuzda kullanamadıgımızı ya bilmiyorlar yada bizle resmen dalga geciyorlar şöyleki alacaksin herhangi bir telefon bu n95 te olabilir n86 da ama bir turlu bu hatayı gideremeyeceksin o kadar parada boşa vereceksin Adobe flash player9 yuklemedende telefonunuzdan faceebooktaki yada yotube deki videoları izlemeniz nerdeyse olanaksızlasıyor hatta izleyemiyorsunuz adamlar resmen milletle dalga geciyorlar inanmıyorsanız yarın arayın nokia club böyle bir hata alıyorum ne yapmam lazım diye sorun bakın ne diyecekler ben resmen kavga ettim desem yeridir saygılarımla...
 

maximert

Üye
emeğiniz için teşekkürler
 
GoGoM23

GoGoM23

Üye
Valla arkadaşlar ben bi gevur sitesinde link buldum ama ingilizcesi sağlam birisi lazım sayfa ingilizce gevurlar tıkır tıkır halletmişler sorunu eğer yapabilen olursa bizede haber versin bizde yapalım işte Link :

İyi haberleri bekliyoruz...
 
AbdulkadirAvan

AbdulkadirAvan

Üye
Tesekkurler!
 


Üst Alt