adnan polat fener i neye benzetti..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
canturgay

canturgay

Üye
    Konu Sahibi
adnan polat fener i neye benzetti..

Polat Fener'i kime benzetti?

Galatasaraylı Adnan Polat, Fenerbahçe'ye ilginç bir benzetmede bulundu..

Galatasaray Başkan vekili Adnan Polat, 'Bugün Türk Milli Takım Karması ile Brezilya Milli Takım Karması maçı gibi bir maç oldu.' dedi. İşte Polat'ın maç sonrası açıklamaları:
'Galibiyeti kaçıran oyuncularımızı ve teknik heyetimizi kutluyorum. Ultraslan'ı da kutluyorum, 50 bin kişi karşısında takımlarını çok iyi desteklediler. Hafta boyunca Galatasaray ile ilgili bir sürü şey yazıldı ve bunların bir tanesi bile lehimize yazılmadı. Yarın ne yazacaklar merak ediyorum. Yaş ortalaması 22 olan bir takımla Fenerbahçe karşısında galibiyeti kaçırdık, 7 tane net pozisyonumuz vardı, birini atsak galip gelecektik. Biz yeniden yapılanıyoruz, gençler de bizi mahçup etmiyor. Sanırım Fatih Hoca da seviniyordur. Bugün Türk Milli Takım Karması ile Brezilya Milli Takım Karması maçı gibi bir maç oldu.'
 


SelmanTE

SelmanTE

Üye
tamamen yerli malı :ehe
yabancı futbolcuya karşıyız arkadaş :D:D:D
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
ıyı demıs agzına saglık.. Made ın Turkey
 
CoYoTe®

CoYoTe®

Üye
Biraz Haklılık Payı Var Diye Düşünüyorum...Bizim Takımda Çok Abartılı Brezilya Futbolcusu Var...Türk Futbolculara Şans Tanımak Lazım Diye Düşünüyorum Ben
 
Quattro

Quattro

Üye
Adnan bey böyle söylüyorda birde şu açıdan bakmak lazım sen transfer yap ya sakatlansın ya yeterli kalitede olmasın takıma katkısı tartışılacak olsun yani elinde takıma gözüm kapalı koyarım banko diyeceğin hiçbir transferin olmasın sonra kalk, doğru düzgün adam gibi transfer yapmış takıma yarar sağlamış oturmuş takıma brezilya karması de bilmemne de bnce kendi transfer beceriksizliklerini kapatmanın taraftara şirin görünme kendini kandırma yani avutma çabaları bunlar. Gerisi fasafiso sende adam gibi transfer yap isterse hepsi papua yenigineden olsun ne farkeder şartmı var her transfer başka ülkeden olacak diye saçmalıyor adnan polat sadece. Yazımın başında dediğim gibi kendilerini sadece avutma çabaları ve fenerbahçe gibi kaliteli transfer yapamamanın ezikliği var içlerinde brezilya karmasıyla evet öyle, avrupada gidiyomu? evet, ligde başarılımı? evet, kupada yoluna devam ediyormu şuan itibariyle baktığın zaman? evet, varsın breziya topluluğu olsun. ozaman sadece:alkis
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
Peki Galatasaray avrupada gidiyomu? evet, ligde başarılımı? evet, kupada yoluna devam ediyormu şuan itibariyle baktığın zaman? evet, varsın yabancı transferleri kötü olsun.Bide iyi yabancı transferler olduğunu düşün.o zaman :yuru
 
Quattro

Quattro

Üye
Peki Galatasaray avrupada gidiyomu? evet, ligde başarılımı? evet, kupada yoluna devam ediyormu şuan itibariyle baktığın zaman? evet, varsın yabancı transferleri kötü olsun.Bide iyi yabancı transferler olduğunu düşün.o zaman :yuru

Ben galatasarayın kötü veya başarısız sonuçlar aldığından bahsetmedim sadece yapılan transferlerin başarısızlığını -ki bunu büyük bir galatasaray taraftar çoğunluğuda söylüyor- adnan ploat ın kendi üzerinde atmaya çalıştığını söyledim. Yani sonuçta eğer takım iyi gidiyorsa transferler yerine oturduysa brezilya,italya,fransa olsun farketmez biz bundan gocunmuyoruz bu takımda aslan gibi semihte oynuyor,gökhan gönül de oynuyor kalede volkan da var uğur boralda var baktığın zaman. Şimdi galatasarayda hepsi türk olayına getirmeyin ben galatasarayda türk oyuncu yok demedim dikkat!!!:)
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
Benim orda anlatmaya çalıştığım senin bakış açınla Galatasaray ı değerlendirdiğimiz zaman yabancı transferleri isabetli olmamasına rağmen başarılı.Bide transferler tam olsa ? Demekki kendimizi avutmaya ihtiyacımız yokmuş ;)
 
Quattro

Quattro

Üye
Siz değil zaten adnan polat avutuyor...:)
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
Oda doğru yabancı transferleri yapamamış olsada onun yönetiminde olan futbol şubesi iyi gidiyor ve başarılı.Onunda avunmaya ihtiyacı yok..

Nese geç saat mevzu çok uzadı :D
 
fbrk07

fbrk07

Üye
biz belki yabancıyla cıktık ama dikkatinizi cekersek fb den 5 gs den 4 oyuncu gitti milli takıma gitti tabi insandan bozma servet semihin ayagını sakatlamasaydı oda gidecekti ama saglık olsun
 
Nazy

Nazy

Üye
yazık yaw Kos koca Adnan Polat dan
böyle kalitesiz bir yorum beklemezdim açıkcası...
Yağ gibi suyun üstüne çıkmaya başladılar...
Klüp Mantığı ile düşünürsek bizim brezilya karmamız az bile
Biraz Profesyönel düşünmek gerek...
Klüplerimiz Gelişirse
Türk Futbolu Ve Türk Futboluna Dahil Olmaya Çalışan Herkez Gelişir...

Eğer Klüp maçlarında, Türk Futboluna Destek İçin Sahaya 11 taneTürk Sürersek
Eskiden Olduğu Gibi İngiltere bizi 1 -0 veya 2 - 0 gibi farklarla yenince
daha fazla fark yemedik diye seviniyor oluruz...
 
Salihyet

Salihyet

Üye
Koskoca adnan polat dediğin her fırsatta rakibin bi eksiğini kollamaya çalışan adamdır.. Takımımızın başarısını çekemeyerek taş atmaya çalışmış ama nafile, bizim öyle güzel bir takımımız varki adnan polat (koskoca :ehe) kendi takımını bırakmış Fenerbahçeyi konuşuyor.. Daha doğrusu herkez Fenerbahçeyi konuşuyor.

--------------- Ekleme ---------------

ayrıca belirtmek istiyorum; Adnan Polatın açıklamaları tamamen magazinseldir bkn: Konu başlığı
tamamen FB üzerinden rant elde etmeye çalışıyor.
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Bir de bu adam başkanlığa aday olacak deniyor. Başkan falan olursa yandık. Hergün demeç veren bir Gs Başkanı olacak. :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt