Adminlere Yalakalık mı?

    Konu Sahibi
Adminlere Yalakalık mı?
Adminler "a" yazsa en az 5 tane beğeni geliyor. Ne iş?
 
Tepkiler: The Pancar, MaxipmaN, Luck Star ve 2 diğerleri

Revengeful

Emekli Yönetici
Yok yahu
 
Tepkiler: enterneoll, @@DiAbLo@@, ghstr ve 8 diğerleri

Invoke

Üye
Belki adminin "a" demesini çok sevip beğeniyorlardır.
 
Tepkiler: Silinen Üye 2480407 ve Furkan Emekli
Ben yazınca gelmiyor , acaba ben üvey admin miyim ?
 
yeminle güleceğim yoktu ama konu
 
Tepkiler: BrainHacker

@Safak

Üye
Acaba 'b' yazsa kac begeni gelir
 
    Konu Sahibi
@Revengeful bi "b" yazarmısın. Merak ettik kaç bebeğeni gelecek
 
Tepkiler: Alo_Azrail