lefiero
Üye
Admin ve modlar iphone bölümü hakkında bir sorum olacaktı ?
Son Edit: bölüm açıldı hayırlı ve uğurlu olsun ellerinize sağlık..
Merhabalar öncelikle böylesine müthiş bir siteyi kurduğunuz ve sürekli güncel olduğunuz için hepinizi tebrik ediyor başarılarınızın devamını diliyorum. Benim sorum forumdaki iphone bölümüne neden gerekli özen gösterilmiyor mesela symbianları ele alalım cep araçları, internet vs vs uygulamaları ayrı kategorilerde tema ayrı bi forumda oyunlar ayrı bir forumda .. İphone içinde kategorilere ayırsanız uygulamaları oyunları temaları , uygulamaların çeşitleri .. bir mod arkadaşta o bölüme baksa. Symbiancılar hangi programı ararsalar hang, oynu ararsalar arasın zorluk çekmiyorlar çünkü kategorilere bölünmüş symbian . Benim fikrim biraz daha iphone bölümüne özen gösterilmesi yönünde yönünde. Tamam güzel iyi hitiniz var trafiğinizde gayet iyidir ama bu iphone bölümünüzle bence kat kat daha fazla hit trafik'te sağlayabilirsiniz siteye.
İyi çalışmalar dilerim.
Merhabalar öncelikle böylesine müthiş bir siteyi kurduğunuz ve sürekli güncel olduğunuz için hepinizi tebrik ediyor başarılarınızın devamını diliyorum. Benim sorum forumdaki iphone bölümüne neden gerekli özen gösterilmiyor mesela symbianları ele alalım cep araçları, internet vs vs uygulamaları ayrı kategorilerde tema ayrı bi forumda oyunlar ayrı bir forumda .. İphone içinde kategorilere ayırsanız uygulamaları oyunları temaları , uygulamaların çeşitleri .. bir mod arkadaşta o bölüme baksa. Symbiancılar hangi programı ararsalar hang, oynu ararsalar arasın zorluk çekmiyorlar çünkü kategorilere bölünmüş symbian . Benim fikrim biraz daha iphone bölümüne özen gösterilmesi yönünde yönünde. Tamam güzel iyi hitiniz var trafiğinizde gayet iyidir ama bu iphone bölümünüzle bence kat kat daha fazla hit trafik'te sağlayabilirsiniz siteye.
İyi çalışmalar dilerim.
sizlerin bıraz daha beklemesi lazım ilerde forumda kullananlar artacak ve sizin bölümünüz daha renkli olacak biraz sabır 
