kediye atkı yapmışsın iyavizoz
iyi sen gülme o zaman
Komik değil![]()


ANIL nickli üyemizin eski kullanıcı adı Anıl
- - - Eklendi - - -
![]()




tüh burda sohbet dönüyormuş bende yeni knu açmıştım
- - - Eklendi - - -
Belki adamın adı Anıl değilde ANILdır niye dalga geçiyorsun ki
- - - Eklendi - - -
![]()

hayır daha birde atarlanıyor niyeyse anlamadım![]()


iyi sen gülme o zaman![]()

tüh burda sohbet dönüyormuş bende yeni knu açmıştım
- - - Eklendi - - -
Belki adamın adı Anıl değilde ANILdır niye dalga geçiyorsun ki
- - - Eklendi - - -
- - - Eklendi - - -
esprimiydi bu şimdi kendimden utandım
- - - Eklendi - - -
![]()
hayır daha birde atarlanıyor niyeyse anlamadım![]()

Bu konuyu son 30 günde, 17 üye okudu:
Kaçııın
- nazlican,
- jackalmami,
- newguard,
- RecepBerkA,
- .Doktor,
- coldman41,
- StaLKeR-190E,
- Tekno_Kaplan,
- iyavuzoz,
- TheMadness,
- ELumia,
- ANIL

Büyük olsun dedik işte![]()
Yok öyle bir şey![]()

Yok öyle bir şey![]()

nsekiznokia diye bi hesap görünce güzel olmadığını farkettim![]()

