Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Adana Buluşmasında Son Nokta..
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DiaBLoS
Admin
Konu Sahibi
Adana Buluşmasında Son Nokta..
Arkadaşlar buluşmanın pazar günü olabileceğini düşünüyorum..Kesin bir tarih belirleyip düzenleyelim artık şu buluşmayı ne dersiniz? Programınıza uyuyorsa yapalım bu pazar.
Fikirleri alayım. ?
crazy_gokhan
Üye
bu pAZAR olur benim için fakat 16.30 17.00 dan sonra olur onu en baştan söyleyeyim....
DiaBLoS
Admin
Konu Sahibi
Sende sonlarına doğru yetişirsin kardeş buluşma ayarlayabilirsek..Zaten amaç buluşmak.
crazy_gokhan
Üye
hele bi buluşma yapakda olmazsa okuldan kaçarık ne yapak...Birde şu konuya ercan da el atsa ama nerdeeee gelenleri bir görsek artık...
DiaBLoS
Admin
Konu Sahibi
Ercan a bildireceğim...Bakalım ona uyuyor mu?
crazy_gokhan
Üye
üst konu yapmasını söylermisin birde...
DiaBLoS
Admin
Konu Sahibi
Yeterli ilgiyi göstermiyorlar..Buluşma da yapılmaz olur biter.
POWER
Üye
Siz tarihi ayarlayın ben kesin varım zaten bu haftasonu pazar mümkün
DiaBLoS
Admin
Konu Sahibi
Bir kaç güne kadar bakalım duruma..Gelen gelmeyen kimse ona göre net birşey söyleyelim
POWER
Üye
Tamam işte. Benim bi pazar günüm var siz ayarlayın. Sonraki hafta finaller başlıyor. Katılamam.
DiaBLoS
Admin
Konu Sahibi
Tamam kardeş.
HeartQuake
Üye
Nerde olcak ben anlamadım?
DiaBLoS
Admin
Konu Sahibi
Adanada düşünüyoruz kardeş
crazy_gokhan
Üye
pazar geçti ne oldu...
DiaBLoS
Admin
Konu Sahibi
Hiç kimse destek vermiyor...Yapacak birşey kalmıyor.
HeartQuake
Üye
ya nerde olcak dedim adana dediniz adana olduğunu biliorm yer olarak neresi yani
DiaBLoS
Admin
Konu Sahibi
Kardeş şu an için biryerde olmayacak artık..Ben elimi çektim buluşmadan .Hevesli kişiler acar uygunsa planlanıp buluşulur
POWER
Üye
bu buluşma iptal.
crazy_gokhan
Üye
Konu Kapanmıştır!!!Bir buluşma yapamadınızmı beee!!!