açılma ekranında donuyor piranha tablet

  • 16 Ağustos 2014
  • 487 Okunma
  • 2 Cevap

  1. arkadaşlar hafıza kartını sistem hafızası yapmak için bi dosyayı değiştirdim şimdi tablet açılmıyor usb ile pc ye bağlayınca açılıyor ama ordada ne telefon hafızasını nede sistem hafızasını görmüyor tablette depolamaya girince hemen atıyor ayarlar durduruldu hatası veriyor usb yi pcden çıkarınca tablet kapanıyor
    sorunum büyük bu sorunu nasıl düzelte bilirim

    değiştirdiğim dosya adı : vold.fstab
     


    Yazan: mahirBSs
  2. Bende de aynı sorun var kardeş :'( hem acılma ekranında donuyo hemde önceden yüklediğim uygulamaları göstermiyo google play i bile gostermiyo teknik servisi aradim telefona bakacak kimse bulunmuyor dedi ins cozeriz bu problemleri kardes bide seninkinin garantisi varsa servise yollamani tavsiye ederim
     
    Samsung ile gönderdi
    mahirBSs bunu beğendi.
  3. cevabın için teşekkürler kardeşim garantisi var yolladım ama inşallah kullanıcı hatası diye geri vermezler yeni yazılım yükliyceklermiş bakalım
     
    celal1520 bunu beğendi.
Yüklüyor...
16/10/2018 - 11:32