katalyst
Üye
Acilen S3 Rom Tavsiye Verirmisiniz?
Selâmün aleyküm arkadaşlar.
S3 kullanıcısıyım.
Türkiye en son sürüm stock rom kurulu telefonumda, telefon çok ısınıyor ve şarjı hemen bitiyor ram kullanımı çok çok fazla ki bi o kadar da sistem uygulaması silmeme rağmen çok ısınıyor ram kullanımı çok stabil ve hiç bir sorunu olmayan telefonu yormayacak rom tavsiyeniz varsa acilen söylermisiniz hemen atmam lazım çünkü gerçekten acayip kötü bir durum.
S3 kullanıcısıyım.
Türkiye en son sürüm stock rom kurulu telefonumda, telefon çok ısınıyor ve şarjı hemen bitiyor ram kullanımı çok çok fazla ki bi o kadar da sistem uygulaması silmeme rağmen çok ısınıyor ram kullanımı çok stabil ve hiç bir sorunu olmayan telefonu yormayacak rom tavsiyeniz varsa acilen söylermisiniz hemen atmam lazım çünkü gerçekten acayip kötü bir durum.
