Acil Yardm! Çin malı İphone wi-fi girmiyor

Sponsorlu Bağlantılar

emmrecan

emmrecan

Üye
    Konu Sahibi
Acil Yardm! Çin malı İphone wi-fi girmiyor
bana hediye olarak çin malı iphone geldi. Şuan hiçbir malzemesi yok elimde. Samsungun bataryasıyla şarz ediyorum. 2 sorum olacak

1. çakma iphonelerin modelleri oluyormuş.Bu telin modelini nerden öğrenebilirim?


2. Wi-fi ile bağlanamıyorum. Wi-fi girdiğimde opera mini yada opera 5 e giriyor, kuruluyor derken uyarı geliyor internete bağlanamadı vs. diye nasıl halledebilirim?

acil yardm ltfen:(
 


Lacrymosa

Üye
Düzenlendi.
 
emmrecan

emmrecan

Üye
    Konu Sahibi
E709_V1.3 diyor

wi-fi girmesi lazım yardım etcek yoku :( wi-fi ye giriyorum programlar yüklenirken sorun çıkarıyor
 

Lacrymosa

Üye
Demek ki modeli oymuş.
 
emmrecan

emmrecan

Üye
    Konu Sahibi
ne yapabilirim peki wi-fi için. mesela mini opera 4.2 kurulumuna tıkladım, kurulurken

İnternete bağlanılamadı
internet ayarlarınız için.... vs. vs.
 

Lacrymosa

Üye
Benim bir fikrim yok. Nokia, Samsung, SE gibi markalar olsa işletim sistemlerini bildiğim için bir şey diyebilirim ama buna bir şey diyemem maalesef.
 
emmrecan

emmrecan

Üye
    Konu Sahibi
bilen yokmu hiç :(
 

shinemoon

Üye
bana hediye olarak çin malı iphone geldi. Şuan hiçbir malzemesi yok elimde. Samsungun bataryasıyla şarz ediyorum. 2 sorum olacak

1. çakma iphonelerin modelleri oluyormuş.Bu telin modelini nerden öğrenebilirim?


2. Wi-fi ile bağlanamıyorum. Wi-fi girdiğimde opera mini yada opera 5 e giriyor, kuruluyor derken uyarı geliyor internete bağlanamadı vs. diye nasıl halledebilirim?

acil yardm ltfen:(
java ayarlarından ayar yapman lazım..internet ikonundan ayarlara gir >ayarlardanWİFİ ayarını yap sim 1 ve sim 2 ye>radan çık> java ikonu tıkla açılan mönüden+ opere miniyi tıkla+ öüne liste gelicek bu listeden ağ profilini tıkla ..açılan sayfada profil modunu...kullanıcıya özele çevir...2-sim seçin han gi simi istersen onukullan 3-ve 4 ü wifi ye çevir....
 


Üst Alt