ACIL YARDIM wawe 1 şebeke sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
cem532

cem532

Üye
    Konu Sahibi
ACIL YARDIM wawe 1 şebeke sorunu
Slm arkadaşlar ben tlf versıyonu deyiştirdim şimdi 2 ge cekmıyor sadece 3g de sebeke cekıyor ayrıca yenı fark ettım benım tlf
model gts8500t
fccıd a3ltgs8500b
snn sı8500tgsmh
bır cok versıyon yukledım aynı bunun orjinalı na sıl gerı yuklerım acıl yardım
 


cem532

cem532

Üye
    Konu Sahibi
abe olmuyor orjınaş lazım benım 8500t
 
Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
abe olmuyor orjınaş lazım benım 8500t

arkadaşım senin versiyonun o olduguna eminmisin bak resim koyuyorum dünya üzerindeki 8500 modeli toplamda 6 adet sürüm var onlarda aşagıda resimde

 
cem532

cem532

Üye
    Konu Sahibi
abe kesınnnnn ve netttt s8500t yazıyor bende baktım abe hata ben araştirma yaptım var S8500TDVJE2 bana bu surum lazım sende bak
abe senın verdıyın WAVE S8500 BADA 1.0.2 Orjinal Firmware Dönüş surume yukledım ama yuklemden once S8500TDVJE3 buna ben zer bır firmware attım oldu senın kının ıcıne ustune bır de daha once sıte başkalarıda var
http://www.maxicep.com/bada-os-genel-destek/s8500t-acil-489215.html
abe orjınalı bu ama bır turlu bulamadım
google s8500t firmware yaz abe sana zahmet lın bulsan soyle ıngılızcem ıyı deyıl

abe kesın 8500t orjınal yazılım olmazsa 2 g şebekesı avea harıcı cekmıyor ama 3 ge cekıyor bırde abe tum leri yukledım Firmware olmadı
 
Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
abe kesınnnnn ve netttt s8500t yazıyor bende baktım abe hata ben araştirma yaptım var S8500TDVJE2 bana bu surum lazım sende bak
abe senın verdıyın WAVE S8500 BADA 1.0.2 Orjinal Firmware Dönüş surume yukledım ama yuklemden once S8500TDVJE3 buna ben zer bır firmware attım oldu senın kının ıcıne ustune bır de daha once sıte başkalarıda var
http://www.maxicep.com/bada-os-genel-destek/s8500t-acil-489215.html
abe orjınalı bu ama bır turlu bulamadım
google s8500t firmware yaz abe sana zahmet lın bulsan soyle ıngılızcem ıyı deyıl

abe kesın 8500t orjınal yazılım olmazsa 2 g şebekesı avea harıcı cekmıyor ama 3 ge cekıyor bırde abe tum leri yukledım Firmware olmadı


tamam kardeşim olur bakarım
 
cem532

cem532

Üye
    Konu Sahibi
abe senden cevap beklıyorum
 
Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
dostum frimwareyi bulamıyorum araştırıyorum bi kaç yabancı sorum admininede söyledim onlar ulaşırsa mail atacaklar şu an için elimden bişey gelmiyor birde abe deil abi dersen daha anlaşılır olur :)
 
cem532

cem532

Üye
    Konu Sahibi
dostum frimwareyi bulamıyorum araştırıyorum bi kaç yabancı sorum admininede söyledim onlar ulaşırsa mail atacaklar şu an için elimden bişey gelmiyor birde abe deil abi dersen daha anlaşılır olur :)
tamamdır absi
 
  • Beğen
Tepkiler: Skaptan
cem532

cem532

Üye
    Konu Sahibi
abesi semı beklıyorum haberın varmı

----------Eklendi @ 21:10:45 ---------- Yazıldı @ 21:10:10 ----------

dostum frimwareyi bulamıyorum araştırıyorum bi kaç yabancı sorum admininede söyledim onlar ulaşırsa mail atacaklar şu an için elimden bişey gelmiyor birde abe deil abi dersen daha anlaşılır olur :)
abesi seni beklıyorum
 
Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
yok kardeşim hala haber yok
 

terkidiyarr

Üye
sana göndereyim kardeşim romu fakat bada 1.0 reklamsız rom yükle dua et şuan update ediyorum dosyayı birazdan verecem linki
 
Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
tesekkurler
 

terkidiyarr

Üye
buyur kardeş
 

terkidiyarr

Üye
rica ederim kardeşim eger GT-S8500T için bi gelişme olursa bende faydalanmak isterim şebeke olayı sadece amss isimli dosya ile oluyor bu yüklediğim romu iki romun dosyalarını birleştirerek yaptım.
 
Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
rica ederim kardeşim eger GT-S8500T için bi gelişme olursa bende faydalanmak isterim şebeke olayı sadece amss isimli dosya ile oluyor bu yüklediğim romu iki romun dosyalarını birleştirerek yaptım.

ben arkadaşa ilettim umarım işine yarar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

cem532
Cevap
9
Görüntüleme
5K
cem532


Üst Alt