ACİL! w700 i için yardııııııııım!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
deve

deve

Üye
    Konu Sahibi
ACİL! w700 i için yardııııııııım!
arkadaşlar bu telefona nasıl oyun atcam.arkadaşta w810 var bluetooth da pes 2009 kapışıyolar.benim telefonada bunun gibi multiplayer oyunlar varsa hepsini 1 başlıkta toplasanız sevinirim.şimdiden saolun
 

andry_musti

Üye
oyunları internetten indirip usb kablon warsa onu tak ondan sonra oyunu al istediğin bir klasörün içine at ordanda oyunu kur telefonaaaaaa

--------------- Ekleme ---------------

we bol bol oyna :)
:oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt