[Acil] Ofw yükleme sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
MrTech

MrTech

Üye
    Konu Sahibi
[Acil] Ofw yükleme sorunu
yahu arkadaslar tck ve son tugrada ekran gidip geliyor cizgiler oluyorr.ofw yükleyemiyorum.düsük 5230'a atamıyorum.napıcam :(
 


jetblacklife27

Üye
yukledigin cfwler v51 icinmi ?

- - - Eklendi - - -

yukledigin cfwler v51 icinmi ?
 
MrTech

MrTech

Üye
    Konu Sahibi
valla telefonu aldıgımda 11 versiondu sonra direk bunu atayım dedim.sonra bi dönem sonra böyle olmaya basladı.simdi 51.6.2'den (tck ve sontugra) haric hicbir cfw yada ofw yükleyemiyorum.yüklendiginde telefon ekranı cizgiler olup cıkıyor.son tugra ve tck yüklü oldugunda bazen cizgili ekran kalıyor.sordurdum ama ekran sapasaglam nasıl yapıcam Allah rızası icin cözümü yok mu ya :(

- - - Eklendi - - -

he birde telefon 5235'e cıktı böyle kaldı :(
 
Süleyman

Süleyman

Üye
sürüm numarasına bak.
Navifirmde 5230 için o sürüm numarasında ofw vardır diye düşünüyorum.
Veya navifirmden 5230 için son sürümü indir telefona kur. Belki ofwye dönebilirsin.
 
silentattack

silentattack

Üye
yahu arkadaslar tck ve son tugrada ekran gidip geliyor cizgiler oluyorr.ofw yükleyemiyorum.düsük 5230'a atamıyorum.napıcam :(

kardeşim son tuğra 51.6.002 yi upload edebilir misin ?

- - - Eklendi - - -

valla telefonu aldıgımda 11 versiondu sonra direk bunu atayım dedim.sonra bi dönem sonra böyle olmaya basladı.simdi 51.6.2'den (tck ve sontugra) haric hicbir cfw yada ofw yükleyemiyorum.yüklendiginde telefon ekranı cizgiler olup cıkıyor.son tugra ve tck yüklü oldugunda bazen cizgili ekran kalıyor.sordurdum ama ekran sapasaglam nasıl yapıcam Allah rızası icin cözümü yok mu ya :(

- - - Eklendi - - -

he birde telefon 5235'e cıktı böyle kaldı :(

box işlemi gerekiyor versiyon düşürmelerde
 

DaNq3rB0y2

Üye
navifirmde 5230 51.6.2 ofw var indir flaşla
 
MrTech

MrTech

Üye
    Konu Sahibi
sürüm numarasına bak.
Navifirmde 5230 için o sürüm numarasında ofw vardır diye düşünüyorum.
Veya navifirmden 5230 için son sürümü indir telefona kur. Belki ofwye dönebilirsin.

her ikisinide denedim ekran gidiyor açılmıyor :(


- - - Eklendi - - -

kardeşim son tuğra 51.6.002 yi upload edebilir misin ?

- - - Eklendi - - -



box işlemi gerekiyor versiyon düşürmelerde

boxda pahalı başka çözümü yok mu ya :( tamam pcye geçersem atarım


- - - Eklendi - - -

navifirmde 5230 51.6.2 ofw var indir flaşla

olmuyor yükledim olmuyor :(
 
Süleyman

Süleyman

Üye
nasıl oluyor ?
Ekran gelip çizgiler çıkıp kapanıyor mu?
Eğer böyle ise hafıza kartı ile flaşlıyorsan kartı çıkar bir daha flaşla.
Eğer hafıza kartsız flaşlıyorsan hafıza kartı tak bir daha flaşla.
 
MrTech

MrTech

Üye
    Konu Sahibi
nasıl oluyor ?
Ekran gelip çizgiler çıkıp kapanıyor mu?
Eğer böyle ise hafıza kartı ile flaşlıyorsan kartı çıkar bir daha flaşla.
Eğer hafıza kartsız flaşlıyorsan hafıza kartı tak bir daha flaşla.

aynen ekran acılıp çizgiler çıkıp kapanıyor ama hafıza kartı ile alâkası ne onu anlamadım
 
silentattack

silentattack

Üye


aynen ekran acılıp çizgiler çıkıp kapanıyor ama hafıza kartı ile alâkası ne onu anlamadım

o ekran çizgili olup telefonun açılmamasi versiyon düşürmeye çalışınca ortaya çıkan bi durum yüklediğin ofw daha düşük versiyonlu olma ihtimali var mı indirdiğin kaynak navifirm mi ?

- - - Eklendi - - -

ha bide son tuğrayı upload edince linkini bu konuya atabilir misin kardeşim
 
MrTech

MrTech

Üye
    Konu Sahibi
linki atarım.düşük yada aynı yada yüksek version aynı şeyi yani çizgili ekran kararıyor :(

- - - Eklendi - - -

evet navifirm
 
Süleyman

Süleyman

Üye


aynen ekran acılıp çizgiler çıkıp kapanıyor ama hafıza kartı ile alâkası ne onu anlamadım

alâkası var. Ben bu sorunu çok yaşadım. Bu sorun sadece düşük versiyon yükleyince oluşmuyor. Bir dene. Denemekten zarar gelmez.
 
MrTech

MrTech

Üye
    Konu Sahibi


alâkası var. Ben bu sorunu çok yaşadım. Bu sorun sadece düşük versiyon yükleyince oluşmuyor. Bir dene. Denemekten zarar gelmez.

denedim olmuyor o zaman tek çare box onu da sordum 20 tl diyorlar yapsam bi daha böyle olur mu
 
silentattack

silentattack

Üye


denedim olmuyor o zaman tek çare box onu da sordum 20 tl diyorlar yapsam bi daha böyle olur mu

yok olmaz ama attırdığın yazılıma dikkat et hatta ben şu sürümü attırmak istiyorum diye belirt yanlışlık olmasın
 
MrTech

MrTech

Üye
    Konu Sahibi
MrTech

MrTech

Üye
    Konu Sahibi
götürdüm sorun box degil ekranmıs 90 :tl: istiyorlar.fakat ben internetten alıp taktırcam.
 
silentattack

silentattack

Üye
götürdüm sorun box degil ekranmıs 90 :tl: istiyorlar.fakat ben internetten alıp taktırcam.

geçmiş olsun kardeşim biraz bilgin varsa kendin de takabilirsin takmak için 15 20 lira isteyebilirler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt