klarnetist
Üye
Acil! Gm Discovery 4 Gb ips ekran ilk versiyon.
Arkadaşlar elimde 4gb ilk parti olan discovery var... Kutu ve aparatları tam. Eksi yönleri şunlar ki : imei attım yeni çok basit bi işlem olduğunu herkes biliyor sanırım...imeiler ise vereceğim kutudaki imeiler hiç bi sorun yok garantisini veriyorum. Bir sorun da şu ki klasik sorun olan şarj girişi sorunu. Bunun ücreti de 50 tl.
Arkadaşlar şarj girişi sorununu şöyle çözdüm. Orjinal bi batarya daha aldım ve Akrep şarj aleti aldım böylece şarj derdi kalmadı telefonun birini kullanırken diğer batarya şarjda oluyo..kozmetik olarak 10 üzerinden 7.5 alır.
Fiyat 350 tl
Arkadaşlar şarj girişi sorununu şöyle çözdüm. Orjinal bi batarya daha aldım ve Akrep şarj aleti aldım böylece şarj derdi kalmadı telefonun birini kullanırken diğer batarya şarjda oluyo..kozmetik olarak 10 üzerinden 7.5 alır.
Fiyat 350 tl
Son düzenleme:

