Satılık Acil! Gm Discovery 4 Gb ips ekran ilk versiyon.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

klarnetist

Üye
    Konu Sahibi
Acil! Gm Discovery 4 Gb ips ekran ilk versiyon.
Arkadaşlar elimde 4gb ilk parti olan discovery var... Kutu ve aparatları tam. Eksi yönleri şunlar ki : imei attım yeni çok basit bi işlem olduğunu herkes biliyor sanırım...imeiler ise vereceğim kutudaki imeiler hiç bi sorun yok garantisini veriyorum. Bir sorun da şu ki klasik sorun olan şarj girişi sorunu. Bunun ücreti de 50 tl.
Arkadaşlar şarj girişi sorununu şöyle çözdüm. Orjinal bi batarya daha aldım ve Akrep şarj aleti aldım böylece şarj derdi kalmadı telefonun birini kullanırken diğer batarya şarjda oluyo..kozmetik olarak 10 üzerinden 7.5 alır.
Fiyat 350 tl
 
Son düzenleme:


sever1

sever1

Üye
imei nye attınki anlamadım ? garantisi yokmu cihazın
 
lazye

lazye

Üye
Fiyat niye bu kadar uygun ayrıca neden imei attın
 

klarnetist

Üye
    Konu Sahibi
Takas yapmıştım biriyle imeisi böyleydi ben de cwm meraklısı biri olduğum için imei yi tekrar atmak gerekiyor ...imeide sıkıntı olmaz koleksiyon yaptığım için imei atabileceğim bir sürü telefon var. Ama kutusunun üzerindeki imeiler sağlam. Pazarlık payını kaldırırım isterseniz uygun geldiyse :-) acil olduğu için.
 
Murdoc Massaka

Murdoc Massaka

Üye
Takas yapmıştım biriyle imeisi böyleydi ben de cwm meraklısı biri olduğum için imei yi tekrar atmak gerekiyor ...imeide sıkıntı olmaz koleksiyon yaptığım için imei atabileceğim bir sürü telefon var. Ama kutusunun üzerindeki imeiler sağlam. Pazarlık payını kaldırırım isterseniz uygun geldiyse :-) acil olduğu için.
şu şarj olayını az açar mısın?
 

klarnetist

Üye
    Konu Sahibi
Bu cihazlarda soket problemi olduğu için 50 tl verip yaptırsanız dahi kimse garanti vermiyor ve tekrar kopma ihtimali çok yüksek. Ben de bi kere yaptırdım ve kptu. O paraya Orjinal bi batarya daha aldım bi de akrep şarj aleti. Bataryanın birini kullanırken diğeri şarjda oluyor bitince hemen dolu olanla değiştiriyorum olay bu hocam.
 

klarnetist

Üye
    Konu Sahibi
İlanı silebilir miyiz
 
Halit O.

Halit O.

Emekli Yönetici
ilan sahibinin isteği üzerine konu :locked:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt