Uygulama Acil Cyanogenmod'dan Anlayan Arkadaşlar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

muratsfx

Üye
    Konu Sahibi
Acil Cyanogenmod'dan Anlayan Arkadaşlar
GT-I 9700 Galaxy S Advance telefonuma cyanogenmod 10.1 yükledim. Fakat logoda takılıp kalıyor, daha ilerlemiyor ve açılmıyor telefon. Wipe factory reset yapayım dedim kernel hatası veriyor o sayfaya dahi giremiyorum. Aramadığım konu kalmadı fakat herhangi bir açıklama bulamadım. Acil yardımlarınızı bekliyorum. Teşekkürler
 

mcnpl4

Üye
Düzgün yüklenmemiş orijinal rom kurup tekrar dene. Kullandığın cwm uyumlu olmayabilir
 

wipe dalvik ve fix permissions yap
 
Kardes korkma. Orjinal romu yukle düzelir. Benimde basima geldi. . . Cm9 ve ustu cm7.x uzerine kurulur. Senin hatan. Direk stock romun uzerine kurmanın.dedigin gibi kernel hatasi aliyon. Yara uygun bi. Kernel yukle düzelir.
 
Tepkiler: serif55

serif55

Üye
Kardes korkma. Orjinal romu yukle düzelir. Benimde basima geldi. . . Cm9 ve ustu cm7.x uzerine kurulur. Senin hatan. Direk stock romun uzerine kurmanın.dedigin gibi kernel hatasi aliyon. Yara uygun bi. Kernel yukle düzelir.

Arkadaşın dediği doğrudur cyanogen mod için uygun kerneli yüklemezsen açılmaz sistem kardeşim xda sitesine gir bi araştır bak
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...