Acemi Askerlerin Sorduğu Sorular...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
milagros_zuzu

milagros_zuzu

Üye
    Konu Sahibi
Acemi Askerlerin Sorduğu Sorular...
sigara odası nerede?

-abi ileri bak mı diyo elleri bırak mı diyo?

-bunun adı kemer değildi neydi?

- komutanım bir durum emredebilir miyim?
- tabii oğlum ne demek buyur, sen emret suriye' yi alalım.

- komtanım, dizimden rahatsızlık geçirdim de, çök kalk yapmasam olur mu?
- tabii oglum sen şöyle kenara geç, komando dansına başla.
- ama komtanım...
- bi daha da böyle sendikal isteklerle gelme yanıma.
- emredersiniz komutanım.

-komutanım bir sıkıntım var arzedebilir miyim
-söyle bakalım
-bizim tuvaletler çok pis komutanım
-öyle mi? tamam o zaman, asteğmenim bu arkadaş alaydaki tüm tuvaletleri temizlesin bugün...
-???

-komutanım yemeklere şap katılıyor mu?
-koskoca türk ordusunun işi gücü yok sizin şeyinizle mi uğraşacak.

-komutanım bu 10 günlük yatak istirahatini nerede geciricem..?
-paris güzeldir bu mevsimde..!

komtan: sorusu olan var mı arkadaşlar? soru soru?
a1: komtanım akşam yemeği saat kaçta oluyo?
komtan: türk askeri acıkmaz ! başka?
a2: komtanım 10 dakka mola yetmiyo. 15 yapsak?
komtan: türk askeri yorulmaz! artık molalar 5 dakka. başka?
a3: komtanım benim eşofmanım yok!
komtan: benim de yok. sana soruyomuyum? başka?
a4: komtanım yemeklerde şap varmış doğrumudur?
komtan: arkadaşlar askeriyede herşey bilimseldir. bilimselliğin dışına çıkan hiçbişey olmaz. şap var mı bilmiyorum ama katmışlarsa birbirinizle duygusal ilişkiler kurmanızı engelliycek kadar koymuşlardır. başka?
a5: komtanım ekmekler sabaha bayatlıyo.
komtan: zamanında yemezseniz bayatlar tabi. başkaaaaaa?
a6: komtanım öğlen maruldan tırtıl çıktı.
komtan:arkadaşım savaşta b** yiyceksin barışta eline ne geçerse... yeteer. başka soru yok. sstirahat et!
bölük: sool !
 


kurt bey

kurt bey

Üye
:ehe:ehe:ehe Komutanda cvplar hazır :D
 
Nazy

Nazy

Üye
Komutan her 3 ayda bir 10000 askerle uğraşıyor
cevaplar hazır olacak tabii:D
 
kurt bey

kurt bey

Üye
az kaldı ali bende gidiyom .
komtanım ben kahvaltı yapmak istemiyom uyusam olurmu :D
 
Nazy

Nazy

Üye
az kaldı ali bende gidiyom .
komtanım ben kahvaltı yapmak istemiyom uyusam olurmu :D
:)
hayırlısı
orası öyle biyerki (Acemi Birliği) özellikle bişey yapmana gerek yok
Akıntya kapılmış gibi geçiyor günler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cihanî Sultan
Cevap
4
Görüntüleme
915
Cihanî Sultan
El~PisToLeRo
Cevap
2
Görüntüleme
595
jackalmami


Üst Alt