ace 2 facebook sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

curaly

Üye
    Konu Sahibi
ace 2 facebook sorunu
arkadaşlar facebookun uygulamasında bir problem yaşıyorum olay şu faceboku yüklüyorum şöyle 1 hafta kadar normal kullanıyorum ne oluyorsa artık simgesine tıklıyorum facebook yazısı geliyor ama hep öyle kalıyor uygulamayı yeniden yükleyince düzeliyor ama hem uraştırıcı hem de facebook giriş onayı kullanıyorum mesaj geç geliyor bunun bir çözümü var mı ?
 
bendede ace2 var ama tuhaf ben hic ole sorunla karsilasmadim
 

curaly

Üye
    Konu Sahibi
sürekli oluyor abi sil baştan yükle meselesi onda da değilim giriş onay kodu geç geliyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...