ace 2 ekranı çizilir mi?

NovaThor

Üye
    Konu Sahibi
ace 2 ekranı çizilir mi?
arkadaslar telefonda mat film var ama telefonun çözünürlüğünü düşürüyor. Ben bunu 1 haftalığına falan cıkaracam 1 hafta sonrada şeffaf (parlak) film taktıracam. telefonu hassas kullanırım. Bu süre içinde telefonun ekranında çizikler oluşur mu? cepte falan çizilir mi
 

-Emre

Üye
Anahtarla veya başka metal bisyle aynı yere koyma. Hatta mumkunse çıkarma jelatini. Parlagi takacagn zman çıkar.

- - - Eklendi - - -

Anahtarla veya başka metal bisyle aynı yere koyma. Hatta mumkunse çıkarma jelatini. Parlagi takacagn zman çıkar.

- - - Eklendi - - -

Noldu bu foruma az önce attrmiyodu aynı mesajı tekrar
 
Çizilmez, bu saatten sonra dokunmatik telefonların ekranı çizilmez (2-3 yıllık eski modelleri bilmem ama) bıçağı al eline sürt
 
Son kararım heleki ace 2 s3 mini falan bunların ekranının çizilmesi çok kaba kuvvetle olur anca. Çivi, vida çakmak falan

E: Ha düşse kırılır ama ona lafım yok Madeni para, anahtar, bıçak vs etkilemez kaygan bir yapıya sahip ekranlar özel yapım zaten.
 

NovaThor

Üye
    Konu Sahibi
peki bu ekran nasıl çizilir?
 
nazik davranırsan birşey olmaz ama dövüşmeye kalkarsan tabi
 

NovaThor

Üye
    Konu Sahibi
arkadaslar biraz cabuk yazın cıkartacam bakın dayanamıyom nasıl çizilir bu ekran nelerden çiziilir acil..

- - - Eklendi - - -

nazik davranırsan birşey olmaz ama dövüşmeye kalkarsan tabi
kardes sende 5610k var galiba .. bendede var o telefon ama oyun bulamadım ona göre sende varmı oyun ?
 

taylan08

Üye
çizilebilir kılcal çizikler olabilir onun için kardeşim sen bana uy parlak jelatini taktıracagın zaman çıkartırsın
 

NovaThor

Üye
    Konu Sahibi
çıkarttım jelatini inş bişey olmaz. Metallerden korurum telefonu.
 
Korkma kardeş birşey olmaz ben jelatin falan sevmiyorum ekranın canlılığını öldürüyo anahtar bozuk para vs hepsiyle aynı cebe çok koydum bu tür telefonlar çizilmeye dayanıklı yapılır düşüp kırılmadıktan çivi çakmadıktan sonra birşey olmaz.
 

aleranol

Üye
Valla benim c7 ye ben kalem falan atıyordum ekrana cizilmiyordu ama anahtarla beraber koyunca çizildi
 

-Emre

Üye
Çizilmez, bu saatten sonra dokunmatik telefonların ekranı çizilmez (2-3 yıllık eski modelleri bilmem ama) bıçağı al eline sürt

Ace 2 ekranı o kadar kaliteli değil fazla guvenmeyin Anahtarla aynı cebe konulursa kesin kılcal cizikler oluşur.

- - - Eklendi - - -

Çizilmez, bu saatten sonra dokunmatik telefonların ekranı çizilmez (2-3 yıllık eski modelleri bilmem ama) bıçağı al eline sürt

Ace 2 ekranı o kadar kaliteli değil fazla guvenmeyin Anahtarla aynı cebe konulursa kesin kılcal cizikler oluşur.
 

NovaThor

Üye
    Konu Sahibi
yav bu ekran muhabbetini ben anlamadım nasıl iyi değil ace 2 nin ekranı yav super plus lcd ler de çiziliyomuymuş ?
 

RowneSM

Üye

S3 mini kullanıyorum 2 ay olucak nerdeyse ne kap var ne jelatin belki telefon 5 - 6 kez düşmüştür yere en ufak bi çatlama bile yok ekranda. Çizilme konusuna gelirse para olan cebede koydum anahtar olan cebede genede bi çizik olmadı.
 

NovaThor

Üye
    Konu Sahibi
benim telde 10 kez düştü bendede çatlak yok ama çizilme konusuna gelince hiç bi fikrim yok.
 
Bende onu diyorum kolay kolay çizilmez
 

RowneSM

Üye
Kolay kolay çiziliceğini sanmam. Ama çizilirsede orj cam gidicek tabi o kötü
 

taylan08

Üye
biride demiyor ki güneş ışığında ekrana yatay bir şekilde bakayım ne olmuş ne olmamış