acaba iddaa oynasam mı diye düşünüyorum bazen

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Metin MF

Metin MF

Üye
    Konu Sahibi
acaba iddaa oynasam mı diye düşünüyorum bazen
ama haram olduğu için, emek vermeden kazanılan para olduğu için oynayamıyorum offf yaaa millet parayı bulup gidip istediği telefonu alıyor ne yapsam :ağlarım:
 


Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
Ben çok oynadım 100 lira icerdeyim
 
Black-killing

Black-killing

Üye
Valla benimde oynayasım geliyor ama tutmuyor.Oynama yani iddiadan kazanılacak para onu oynamadan bulunur.
 
seytan_avcisi

seytan_avcisi

Üye
önceden bu işte tahmin yürütülüyor azda olsa emek veriliyor diye saçma bir düşünceye kapıldım ama sonra tamamen şans oyunu olduğunu anadım sonuçta en iyi takımın en kötü takıma yenilebilme ihtimali var ben 1 yıl önce bıraktım en fazla 20 tl karım olmuştur ama 100 lirada zararım oldu
 
Black-killing

Black-killing

Üye
Ben arkadaşa taktik verdim kaç kere onun ki tuttu benimki yattı.Ben kendim hariç herkese tutturuyorum.Ben danimarkadan Kopenhag a oynamıştım.Takım 24 maçta 23 galibiyet 1 beraberlik almıştı.Ben oynadım yenildi.Bide basket maçına oynadım berabere bitti. Bedevi şansı var bende :D
 
Metin MF

Metin MF

Üye
    Konu Sahibi
bkz. bahtsız bedevi
bkz. çöl
bkz. kutup ayısı
 
  • Beğen
Tepkiler: seytan_avcisi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt