önceden bu işte tahmin yürütülüyor azda olsa emek veriliyor diye saçma bir düşünceye kapıldım ama sonra tamamen şans oyunu olduğunu anadım sonuçta en iyi takımın en kötü takıma yenilebilme ihtimali var ben 1 yıl önce bıraktım en fazla 20 tl karım olmuştur ama 100 lirada zararım oldu