Abilerim ne olursunuz bi bakın

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

selocan2666

Üye
    Konu Sahibi
Abilerim ne olursunuz bi bakın
ya daha öncede söylediğim gibi fotoğraf telefonda portre gibi cekiyor tam ekran fln oluyor ama ben kare cekmesini istiyorum nasıl cekebilirim 07.21 v ondan olabilirmi veya bi program fln varmı face warp harici bütün programları denedim olmadı ne olursunuz kareli fotoğraf cekecek bi program veya bunun sırrı lazım bazı 6300 larda cekiyo kime sorsam hic farketmedim bilmiyorum diyorr bilen varsa 1 dk bile durmasın lütfenn yardımm:(
 
  • Beğen
Tepkiler: blaster99
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt