neden olmasın koskaca evrende tekmiyiz sanki :oke:
By_AkA Üye Konu Sahibi furkan5800' Alıntı: neden olmasın koskaca evrende tekmiyiz sanki Genişletmek için tıkla ...
Fahrettin.Onay Üye furkan5800' Alıntı: neden olmasın koskaca evrende tekmiyiz sanki Genişletmek için tıkla ... he yaa
55_BeRKaN_55 Üye mesut1977' Alıntı: Roswell olayı tamamen uydurma ABD li uzmanlarda itiraf ettiler zaten Genişletmek için tıkla ... bence de
mesut1977' Alıntı: Roswell olayı tamamen uydurma ABD li uzmanlarda itiraf ettiler zaten Genişletmek için tıkla ... bence de