Abbyy Business Card Reader v2.0.8 S60v5

Sponsorlu Bağlantılar

karakafa81

karakafa81

Üye
    Konu Sahibi
Abbyy Business Card Reader v2.0.8 S60v5

Telefonunuz, kartvizitleri artık tanıyor ...




 
  • Beğen
Tepkiler: emmi, Zafer Arslan, denhal2007 ve 12 diğerleri


macman

macman

Üye
deniyen yokmu
 

vahset44

Üye
n95 telinde denemiştim. sanırım türkçe karakter desteği yok. :(
 
thekyph

thekyph

Üye
5800 da denemiştir:) Türkçe karekterleride tanıyor harika çalışıyor:D En küçük yazılı kartvizitleri bile tanıyor :D:D
 
kutukak

kutukak

Üye
güzel program bu programı bilgisayarda büyük çalışmamda kullanmıştım. Fine reader a rakip bir program alt yapı olarak sağlamdır. Açıkçası yüklenebilecek programlar arsında. Telefonunuzu tarayıcı olarak kullanmak isteyenlere 1 numara bir program.
 

dabbeturk

Üye
Ben 5800 da denedim biriki denemeyle güzel sonuçlar aldım.Bazı bilgileri birbirine karıştırabiliyor ama genel olarak harika bir program.Bir kaç düzeltme yaparak cok güzel kartvizitler kaydedebilirsiniz.
 

nghtstlkr

Üye
sertifika hatası veriyor n97 de. n yapmalı?
 

vahset44

Üye
türkçe desteği olması güzel. bu tür programların türkçe sıkıntısı oluyo genelde. paylaşım için teşekkürler.
 
Godfather

Godfather

Üye
Saolasın :)
 
timeout

timeout

Üye
Bende 1 günlük deneme sürümünden sonra kod istedi bir türlü açamıyrum programı.Yardımcı olabilecek var mı?
 

dabbeturk

Üye
5800 da denenmiştir.Kesinlikle harika bir şey kartvizit beyaz zemin olduğunda tam başarı sağlıyor.Paylaşım için teşekkürler.
 
erkan.ozbek

erkan.ozbek

Üye
5800 sertifika hatası veriyor yardm edebilirmisiniz.
 
futbol123

futbol123

Üye
saolasın
 

eposta55

Üye
hocam bir şey sormak istiyorum....bu programda herhangi bir kitabın sayfasını çekip bize text veya office dosyası şeklinde kaydetme gibi bir özelliği var mı?
 
karakafa81

karakafa81

Üye
    Konu Sahibi
hocam bir şey sormak istiyorum....bu programda herhangi bir kitabın sayfasını çekip bize text veya office dosyası şeklinde kaydetme gibi bir özelliği var mı?

hayir kardes yok ama yanlis hatirlamiyorsam nokia Multi scan veya benzer isimde bir pro olmasi lazim bu senin dedigin islevi yapiyor bir arastir
 
delikanli006

delikanli006

Üye
proyu eklentiye eklermisiniz
 

ystaha

Üye
E72 de denedim, olmadı. sertifika istiyor. Nereden sağlarım. Yardımcı olursanız şimdiden teşekkürler
 

estomb

Üye
teşekkürler merak ettim hemen deniicem
 

mutlusan

Üye
süper
 


Üst Alt