Aaccciiilll!!!! Herhangi bi dosya silme

Sponsorlu Bağlantılar

ppesimistylee

ppesimistylee

Üye
    Konu Sahibi
Aaccciiilll!!!! Herhangi bi dosya silme
ACCCCCCİİİİİLLLLLLL .Aarkadaslar slmlar. ya bı oyun ındırdım ve silemiyorum. üzerıne basılı tutuyorum x işaretı cıkmıyo. itunesten sılemıyorum. bu dosyayı nası sılcem yaaa. bı zahmet yardım edıııınnnnnnnnnn
 


rapege

rapege

Üye
dosyayı cydia'dan mı yükledin ?
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
kesin ege :oke:
 
ppesimistylee

ppesimistylee

Üye
    Konu Sahibi
ya cydia dan değil. pcden attım. pes2010 butun dosyaların uzerınde x cıkıyo ama o doyada cıkmıyo yaw....
 
bahadir613

bahadir613

Üye
ppesimistylee

ppesimistylee

Üye
    Konu Sahibi
ya itunesten de mause ile üzerıne gelınce hıcbısey olmyo. yanı kısacası dosya sılınmemek icin elınden gelenı yapıo. ne yaparsam yapıyım sılınmıcekmıs gıbı :)))
 
rapege

rapege

Üye
ya itunesten de mause ile üzerıne gelınce hıcbısey olmyo. yanı kısacası dosya sılınmemek icin elınden gelenı yapıo. ne yaparsam yapıyım sılınmıcekmıs gıbı :)))

arkadaşım ituneste iphone bölümünde sync app bölümünde o appnin tickini kaldır o zaman silinir :)
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
entersan bende şimdi pes10 yukledim silinme x cıkıyor
 
ppesimistylee

ppesimistylee

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşım ituneste iphone bölümünde sync app bölümünde o appnin tickini kaldır o zaman silinir :)


ıtuneste sync app ta gozukmuo. yanı anlıcan bu dosya sılınemıo. onun ıcın telı restore edıcem
 
ppesimistylee

ppesimistylee

Üye
    Konu Sahibi
şimdi de enteresan bı sey oldu. 4.0.1 oldu :) JB yaptım yınede ve ınstalloustan oyun ındırıcem ucretsiz olmuyo. bu ne yaaaaaaaaaaaaaaaaa. sımdı ben ucretsız dosya nası yulucem yaww
 
rapege

rapege

Üye
sitemizden indir :)
 
ppesimistylee

ppesimistylee

Üye
    Konu Sahibi
hah şöylee yaaaaaaaaaaaa. oldu sonunda.
valla cok enteresan bı sey bu yaaa.

--------------- Ekleme ---------------

sıtenızden ınenlerı wınscp ile mı atıcaz tele?
 
rapege

rapege

Üye
hah şöylee yaaaaaaaaaaaa. oldu sonunda.
valla cok enteresan bı sey bu yaaa.

--------------- Ekleme ---------------

sıtenızden ınenlerı wınscp ile mı atıcaz tele?

enteresanlıklar seni buluyor hep
 
ppesimistylee

ppesimistylee

Üye
    Konu Sahibi
sıtenızden ınenlerı wınscp ile mı atıcaz tele?
 

striker55

Üye
cydia dan uygulama yükleyince uygulamaları silmek istiyorsanız cydia dan cydelete programını kurun
 


Üst Alt