A a a Yarbay Olmuşummm .d

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Aziz™

Aziz™

Üye
:hih:
tebrik ederim Sibel nice rütbelere inşallah..:)
 


jeki01

jeki01

Üye
tebrik ederim.
 
Tuba

Tuba

Üye
Tebrikler Sibelcim...
Tatlım nice rütbelere inş.
 
Aksi

Aksi

Üye
    Konu Sahibi
hepınıze cok tesekkurler (=
 
gokberkgovercin

gokberkgovercin

Üye
Nice rütbelere Sibel :D
 
Aksi

Aksi

Üye
    Konu Sahibi
Insalaahhh :d saoll (=
 
BktsBcr

BktsBcr

Üye
Tebrikler, Nice Rütbelere.. :)
 
Aksi

Aksi

Üye
    Konu Sahibi
eyvalah :)
 
minoo

minoo

Üye
şekeeeer tebrk ederm btanem :sarıl:
 

Revengeful

Emekli Yönetici
yarbaylık ana yemekti, ayın üyeliğide tatlısı oldu :)
 
'Davut

'Davut

Üye
Tebrikler Yaklaştın benim Rütbeme...:D
 
Aksi

Aksi

Üye
    Konu Sahibi
tesekkur ederım :D

 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Yarbayın sende güzel durmadığına kanaat getirdim. O nedenle ayın üyesi yaptım seni.
Şimdi 2500 mesaj daha atıp albay olana kadar ayın üyesi kalacaksın.
 
! AhmeT !

! AhmeT !

Üye
boş iş bunlar hemde çok :D ne mutlu sana, Ne mutlu Türküm diyene !
 
Aksi

Aksi

Üye
    Konu Sahibi
Praetor ´´ cok dusuncelıymıssın tesekkur ederım :D
Insallah dıyelım kısmet :P
! AhmeT ! ´´ hı hımm ondan :D:D
 
arslansem

arslansem

Üye
Tebrikler renkatşım :D hem yarbaylığın hem de ayın üyesi olmanı kutlarım :sarıl:
 
Freestyle.Cod

Freestyle.Cod

Üye
Tebrik ederim :oke:
 
Aksi

Aksi

Üye
    Konu Sahibi
oyy tesekkur ederım renktaasım (:

emrezafrak tesekkurler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt