9300 Alınır <<<

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

c3max

Üye
    Konu Sahibi
9300 Alınır <<<
Arkadaşlar 2.el Nokia 9300 arıyorum. Elimde Nokia 6260 var isteyene telefonum + para verebilirm takas düşünmüyorsanız nakit de konuşabilirim. şimdiden teşekkürler.
 

BU TÜR Bİ TEL ZOR BULURSUN İYİ ŞANSLAR
 

c3max

Üye
    Konu Sahibi
aslnda buldum da fiyatı fazla geldi 175 YTL istiyor :S Daha önce kullandım fakat kanalizasyona düşürdüm açıkcası telefonu çok özledim
 

c3max

Üye
    Konu Sahibi
ekledim açmanı bkeliyorum
 

sea.1988

Üye
bende bir tane war kardeş yardım cı olmak isterim dogrusu bende elimden cıkarmak istiyorum
 

akmann90

Üye
usta c3max
aslnda buldum da fiyatı fazla geldi 175 YTL istiyor :S Daha önce kullandım fakat kanalizasyona düşürdüm açıkcası telefonu çok özledim
bencede bıras fazla solemıs bnm 2. tel bnde duvara vurdum kırıldı ve 2009 yılındayız sıfır garantılı 165e aldım o nasıl ole satıo :S 5063071086 hla ıstıosan ara kard. yardmcı oliim saa
 

zkrt

Üye
satılık nokıa 9300
 
slm istersen bende çoktemiz 9300 var kvklı
 
9300 filmler,nden biri çıkık diğeri ise kopmuş hiç yok yani masrafı nedir arkadaşlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...