Maxis_
Üye
askerlil gittikçe yanaştı mesajlarınızı okudukça harbiden yapılması gereken bişey zaten zorunlu
seve seve yapcam askerliği soğuk olsun alışırız.doğuya gitmek en buyuk isteğim bilmiyorum belki görmedim oraları kolay geliyor buna dersiniz ama doğu çıksın sevinirim valla.
bn şimdi 93/4 oldum kasım ayından bnden sonra 94/1 gelcek. 3 ay sonra 94/2 bu boyle gider 
seve seve yapcam askerliği soğuk olsun alışırız.doğuya gitmek en buyuk isteğim bilmiyorum belki görmedim oraları kolay geliyor buna dersiniz ama doğu çıksın sevinirim valla.
askerler 3 ayda bir gidiyoryaHeeep merak etmişimdir, 93/3 ne demek???
bn şimdi 93/4 oldum kasım ayından bnden sonra 94/1 gelcek. 3 ay sonra 94/2 bu boyle gider 
