911 Ailesinin Yeni Üyeleri: Carrera 4 ve Carrera 4

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Quattro

Quattro

Üye
    Konu Sahibi
911 Ailesinin Yeni Üyeleri: Carrera 4 ve Carrera 4
Porsche; 911 ailesinin dört tekerlekten çekişli Coupe versiyonu olan Carrera 4 ve Carrera 4S’i satışa sunarak bir yandan 911 ailesini tamamlamış ve aynı zamanda yıllardır süregelen başarılı bir geleneği de sürdürmüş oluyor.

Almanya’nın Stuttgart kentinde faaliyet gösteren dünyanın en başarılı spor otomobil markası Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, 2005 sonbaharında ürün gamına Yeni 911 Carrera 4 ve Carrera 4S’i ekliyor. Yeni 911 modellerinin en belirgin özelliği olan çamurluklar, 44 mm daha geniş. Böylece Carrera 4’ün arka aksında 295//35 ZR 18 ebadında ve Carrera 4S’de ise 305/30 ZR 19 ebadında lastikler kullanılabiliyor. Carrera 4, herkesin yakından tanıdığı 325 HP gücünde 3.6 litrelik altı silindirli motor tarafından harekete geçiriliyor. Bu motor Carrera 4’ü 0’dan 100 km/s sürate hızlandırmak için 5.1 saniye süreye ihtiyaç duyuyor ve 280 km/s maksimum hıza ulaştırıyor. Carrera 4S’te ise 355 HP gücünde 3.8 litrelik altı silindirli bir motor görev yapıyor. Carrera 4S’i sadece 4.8 saniyede 0’dan 100 km/s sürate hızlandıran motor, otomobili 288 km/s maksimum hıza ulaştırıyor.

Sürekli dört tekerlekten çekiş sisteminde görev yapan Visco tipi kavrama sayesinde motorun gücü %5 ile %40 arasında değişen bir oranla ön tekerleklere aktarılıyor. Böylece her iki yeni Coupe’de limitlerine kadar daha dengeli bir viraj tutumu, maksimum hıza kadar daha etkili bir düz gidiş ve aynı zamanda kaygan zeminde daha etkili bir tutunma kabiliyeti sergiliyor.

PSM olarak adlandırılan Porsche Stability Management’a da iki yeni fonksiyon daha ilave edildi. Fren sistemine ilave edilen özellik sayesinde sert fren anında sistem bir ön hazırlık yapıyor. Bu ön hazırlık fren balataları ile fren diskleri arasındaki hava boşluğunu ortadan kaldırarak durma mesafesini daha da kısaltıyor. PSM’e ilave edilen ikinci özellik ise sürücünün hızla, ancak yeterince güçlü fren pedalına basmaması halinde devreye giriyor. Sisteme ait hidrolik pompa böyle bir durumda fren pedalına sürücü tarafından uygulanmayan, ancak uygulanması gereken basıncı oluşturuyor. Böylece bütün tekerlekler ABS’nin denetimi altına girmiş oluyor ve otomobilin en kısa sürede durabilmesi için ihtiyaç duyulan fren gücü oluşturulmuş oluyor.

Açılımı Porsche Active Suspension Management olan PASM sayesinde sürücü süspansiyonun sertlik ayarına müdahale edebiliyor. Normal kullanımda konfor ile sportifliği dengeleyen sistem, „Sport“ butonuna basılması halinde çok daha sert bir karakter ortaya koyuyor. Sistem her iki kullanım modunda da o anki sürüş ve yol koşullarına bağlı olarak süspansiyon ayarlarını değerlendiriyor. Aktif süspansiyon sistemi 911 Carrera 4’te isteğe bağlı olarak sunulurken, Carrera 4S’te standart olarak sunuluyor. Yine isteğe bağlı olarak her iki versiyonda mekanik arka aks kilidine sahip 20 mm daha alçak bir süspansiyonla donatılabiliyor.


Porsche ailesinin birçok modelinde isteğe bağlı olarak sunulan Sport Chrono Paketi Plus yeni dört tekerlekten çekişli modeller içinde sunuluyor. Söz konusu paket motor işletim sistemine ve bununla birlikte PSM ve PASM sistemlerine müdahale ediyor.

Gücü, hızlı refleksi ve ataklığıyla otomobilseverlere mükemmelliği sunan Yeni 911 Carrera ailesinin üyeleri; Carrera 4 ve Carrera 4S, sportif yapısı, dinamizmi ve kıvrak sürüş özellikleriyle de göz dolduracak.
 


slayer

Üye
resim yokmu resim
 

nuisance

Üye
tam iyi bilmiyorum ama biraz daha eski porschelere benzetmişler
 
Quattro

Quattro

Üye
    Konu Sahibi


 

keano

Üye
mukemmel..zaten 911 in sekli cok degismedi hic..ama en guzel sekli orjinal sekliydi yuvarlak farli. bu da eskiyi andirmis cooooooook guzel olmus. Allah sahibine bagislasin. Amin!
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
İşte araba diye buna denir...



Ne kadar diğer yeni modellere süper desekte Porsche gibisi yok..
 

slayer

Üye
abi bunlar tosbaya benziyo sevmedim ben zeten Porsche nin bi carreraGT ve boxer ını seviyorum
 

RockFord Fosgate

Üye
param olsa bıle almam gosterıssız supra alırım 1995 model amerıkadan modıfıye ederım bakmayan kalmaz
 
seriFBurak

seriFBurak

Üye
bole arabalar turkiyeye olmaz , bide eski tip on farlar daha guzeldi
En iyisi orta sınıf markalardan sport arba alıp modifiye etmek motoru daha cok zewk werir bence!
 

muraoyak

Üye
bence çok güzel bi araba özellikle farlarına hastayım bu arabanın
 

Freeonur

Üye
Originally posted by Gokhan43@May 23 2005, 12:00 AM
İşte araba diye buna denir...



Ne kadar diğer yeni modellere süper desekte Porsche ve Ferrari gibisi yok..
[post=61924]Quoted post[/post]​
 

DefectoR

Originally posted by nuisance@May 22 2005, 06:06 PM
tam iyi bilmiyorum ama biraz daha eski porschelere benzetmişler
[post=61514]Quoted post[/post]​
Son model 911 ile 97 model 911 karışımı bişi olmuş. Farlarda fark ediliyor. Farlar eskisi gibi yuvarlak
 

DefectoR

Resim için linki
 

RockFord Fosgate

Üye
walla beyler ıstanbul porche kaynı ozellıkle cayenne we 911 bılen bılır!!
 
Quattro

Quattro

Üye
    Konu Sahibi
Yaw zaten İstanbulla hiç bir il yarışamaz. Arabaların kralı orda... ;)
 

RockFord Fosgate

Üye
ewet ama abı 30 snde bır cayenne gecıyo ya kafayı yıyecektım!!!1
 

doukan1989

Üye
Ben 4gozle turbo yu bekliorum 8) 8)
 

RockFord Fosgate

Üye
turbo guzel olacaga benzıyo sen 4 gozle beklıyorsan ben 5 gozle beklıyom azuahahahahaha!!!!!!!!!!
 

doukan1989

Üye
turbbo her zaman oldugu gibi mukemmel olacak. 4 goz tamam da 5 nasi oluyor? :D
 

RockFord Fosgate

Üye
bı tanede arkada war:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt