Tamam herşeyi yeniden yazayım.
Karnede 5 zayıfım vardı.Biri baraj ders olan Kuran.İlk sınavlarda mat.70 aldım.4 zayıf kaldı.Kuran(baraj)-geometri-fizik-kimya.Sınıfta kalmamak için ne yapmalıyım?
Tek sorum kaldı.3 zayıfla ortalamaya bakılıp mı geçiliyor yoksa bakılıyor mu?Yani 3 zayıf var ortalama 2.50 nin altında veya üstünde.Direkt geçiliyor mu?